اخبار وردپرس یار

فیلم های آموزش رایگان وردپرس

فیلم های آموزش رایگان وردپرس، نام خدمت جدیدی است که وردپرس یار  از امروز به وب سایت خود اضافه خواهد کرد. شما کاربران گرامی و عزیز ودرپرس یار از این لحظه می توانید مشکلات و سوالات خود را در رابطه با وردپرس مطرح نمایید و کارشناسان ما هر چند روز یک مرتبه تمام دیدگاه ها را جمع کرده و به نسبت تعداد درخواست از یک موضوع ، در رابطه با آن مشکلی که عمومیت بیشتری داشته است یک فیلم آموزشی کاملا رایگان تهیه می کنند و آن را در سایت قرار می دهند تا شما عزیزان بتوانید از آن استفاده کنید. 

و اما تنها کاری که شما باید بکنید فقط یک چیز است : سوالات و مشکلات خود را در دیدگاه همین نوشته اضافه نمایید .همین!

همانطور که قبلا گفته شد ما همه دیدگاه های شما را هر چند روز یکبار یادداشت کرده ، و مشکلاتی که تعداد دفعات بیشتری پرسیده شده است را در اولویت ساخت فیلم آموزشی قرار می دهیم. 

بی صبرانه منتظر ارسال دیدگاه های شما و طرح سوالات شما از کارشناسان وردپرس یار هستیم. و این قول را به شما می دهیم در حد توان و علم خود در راستای پاسخ به سوالات شما تلاش کنیم.

نکته مهم :  سوالات مربوط به تنظیمات قالب ها و افزونه های پرمیوم تایید نمی شود و اینگونه موارد باید در پشتیبانی محصول مطرح شود.

درباره مصطفی دهقان

آرزوی قلبی من خدمت برای تمام دوستداران وردپرس در ایران نشر محصولاتی با حداکثر کیفیت و بهترین پشتیبانی می باشد ، به امید روزی که وردپرس یار خدمتگذارترین وردپرسی ایران شود ..!

6 دیدگاه برای “فیلم های آموزش رایگان وردپرس

  1. محمد گفت:

    با سلام و احترام
    در خصوص رفع مشکل لود نشدن و یا غیرفعال شدن jquery و شیوه عیب یابی اگر مقدور هست آموزش تهیه بفرمایید.
    با سپاس

  2. محمد گفت:

    با سلام و احترام
    گاهی اوقات در زمان اکسترکت کردن بسته های نصبی پلاگین duplicator پرمیشن های فایل ها و فولدرها تماما بهم ریخته میشه و همین امر بر روی بیشتر هاست ها مانع از up شدن سایت میشه و می بایست تمامی آنها اصلاح گردد. البته با اینکه این کار از جانب هاستینگ سریع انجام میشود اما ریشه یابی کردن این مشکل و رفعش بنظر مهم هست. اگر شیوه خاصی برای جلوگیری از بروز این مشکل وجود دارد و شامل شرایط فیلم های آموزشی میشود لطفا در دستور کار قرار بدید.
    با سپاس

  3. محمد گفت:

    با سلام و احترام
    داخل سایت مقاله ای تحت عنوان مقایسه wordpress.com و wordpress.org نوشتید، داخل مقاله شیوه آپگرید یا تغییر این پلتفرم ها توضیح داده نشده است. قطعا بیشتر کاربران wordpress.com نصب دارند اگر امکانش هست در اینخصوص نیز آموزش تهیه بفرمایید.
    با سپاس

  4. HeSaM گفت:

    درود لطفا در مورد نحوه ثبت وب سایت در گوگل و جستجوی آن در گوگل توضیح بدهید..
    در ضمن آموزشهای صفر تا صد چرا نصفه رها شد؟؟؟؟

  5. محمد گفت:

    با سلام و احترام
    جناب دهقان پیرو مذاکرات انجام شده داخل تیکت، در صورت امکان محبت بفرمایید چگونگی اضافه کردن فیلد به ویجت پلاگین upme (محصولات من، فاکتورهای من، تیکت های من، ارسال تیکت) به مانند وردپرس یار رو آموزش بدید.
    با سپاس

  6. milad3dm گفت:

    سلام
    1-آیا میشه با استفاده از دامنه اصلی و ساب دامین ها چندین سایت وردپرسی راه اندازی کرد و اونهارو از یک پنل مدیریت کرد؟
    2-آیا میشه با با سابدامین فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردکه وقتی کاربر در سایت اصلی یا سایت زیر مجموعه ثبت نام کرد در همه ها بتواند لاگین کند؟
    3-آیا میشود محصولی را که کاربر از طریق سایت سابدامین خرید در پنل کاربری دامین اصلی هم نمیش داده شود؟
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید