آموزش وردپرس, قالب وردپرس, وردپرس, وردپرس فارسی

بهترین سایت فروش قالب وردپرس

بهترین سایت فروش قالب وردپرس

عرض سلام دارم خدمت همه کاربران عزیز. در این مطلب میخوایم یک نظرسنجی کلی از شما داشته باشیم و ببینیم که بهترین سایت فروش قالب وردپرس در ایران کدوم سایت است؟!

در سال های اخیر استفاده از قالب های وردپرس برای طراحی سایت خیلی متداول شده که از دلایل انتخاب وردپرس برای داشتن یک سایت میتوان به هزینه پایین استفاده از آن، قالب های وردپرس متنوع، زیبا و قدرتمند، وجود افزونه های کاربردی زیاد و راحتی استفاده از وردپرس اشاره کرد. در واقع با استفاده از وردپرس، با یک هزینه پایین میتونید یک سایت حرفه ای داشته باشید!

بهترین سایت فروش قالب وردپرس

بهترین سایت فروش قالب وردپرس

با توجه به گسترش وردپرس، افراد زیادی در ایران در سایت های مختلفی اقدام به فروش قالب های وردپرس کردن که معمولا قالب های خارجی رو از سایت های مختلفی دریافت میکنن و فارسی سازی میکنن و سپس برای فروش قرار میدن. فقط کافیه عبارت قالب وردپرس رو در گوگل جستجو کنید تا با تعداد زیادی سایت که اقدام به فروش قالب های وردپرس کردن مواجه بشید!

خب از میان این همه سایت و این همه افراد، کدوم ها معتبرتر هستن و به کدوم میتونیم اعتماد کنیم؟!!

تو این مطلب از شما دعوت میکنیم تا اگر تجربه ی خرید از سایت هایی رو داشتید با بقیه دوستان خودتون در بخش نظرات به اشتراک بزارید 🙂

معیارهای نظر شما میتونه بر اساس موارد زیر باشه:

  • کیفیت نسخه انگلیسی قالب (یعنی قالب مناسبی رو فارسی کرده باشن که دارای مشکل نبوده باشه. دقت در انتخاب قالب!)
  • کیفیت فارسی سازی قالب
  • ارائه پشتیبانی مناسب (پاسخ دهی تا کمتر از 24 ساعت)
  • خرید مطمئن و با مشاوره
  • ارائه آپدیت محصولات
  • برطرف کردن مشکلات تا حدی که به فارسی کننده مربوط میشه
  • قیمت مناسب
  • و …

مثلا یکی از کاربران 2-3 روز پیش به من زنگ زد و گفت که قالب دیجی شاپ رو از یک سایتی با قیمت 20 تومان خریده و نسخه انگلیسی و قدیمی قالب رو در اختیارش قرار دادن! و هیچ راه ارتباطی هم برای ارتباط با مدیر سایت پیدا نکرده! بنابراین مجبور شد از خیر اون 20 تومان بگذره و این قالب رو از سایت ما مجدد خریداری کرد! این کاربر محترم دیروز به جمع مشتریان وردپرس یار پیوست :دی

موارد مشابه مشابه دیگری هم وجود داره که …

شما هم اگر تجربه خرید از سایت های فروش قالب وردپرس رو دارید در بخش نظرات همین پست، برای ما و سایر دوستان بنویسید. البته لطفا به اسم سایت مورد نظر، اشاره ای نکنید! چون فقط میخوایم از تجربه های خرید شما استفاده کنیم و قرار نیست سایت خاصی رو خوب یا بد جلوه بدیم!

شاید بپرسید اگر اسم سایت رو نیاریم پس چه فایده ای داره! کاربران از کجا بفهمن که درباره چه سایتی نظر گذاشتیم؟!! در جواب باید بگم که نظرات شما خیلی برای سایرین مهمه. وقتی شما تجربه هاتون رو در اینجا به اشتراک میزارین، باعث میشه آگاهی کاربران بیشتر بشه و با دقت و تحقیق خیلی بیشتری اقدام به خرید از یک سایت بکنن و باعث میشه یک خرید مطمئن از سایت های مطمئن انجام بدن.

پس منتظر تجربه ها و نظرات شما در بخش نظرات همین پست هستیم …

درباره مصطفی دهقان

آرزوی قلبی من خدمت برای تمام دوستداران وردپرس در ایران نشر محصولاتی با حداکثر کیفیت و بهترین پشتیبانی می باشد ، به امید روزی که وردپرس یار خدمتگذارترین وردپرسی ایران شود ..!

پست های مرتبط

42 دیدگاه برای “بهترین سایت فروش قالب وردپرس

  1. نبی الله گفت:

    سلام و عرض ارادت
    لطفا قالب وویس و سون مگ را هم آپدیت فرمایید
    باتشکر

  2. امیرحسین گفت:

    با سلام
    منم واسه قالب آخرین سایتم کل گوگل و زیرو رو کردم، حتی سایتای خارجی عربی و روسی و انگلیسیو … فقط وردپرس یار اینجوری پشتیبانی داره و خیلی تمیز کار می کنه، اینو خیلی راحت میشه از پشتیبانی و آپدیت ها فهمید….
    قیمتاشم که به نظر من منصفانست…
    قصد تعریف ندارم ولی من از تیم وردپرس یار و آقای رجب پور نهایت تشکر را درم….
    (شک نکنید این جا بهترین پشتیبانی رو داره، من بعد کلی تجربه و بررسی بهتون اطمینان میدم + قالب یا پلاگینی که از وردپرس یار خریداری می کنید کاملاً طبق استاندارد فارسی شده)

  3. mahdi گفت:

    من 2 ماه هست که با سایت وی پی یار اشنا شده ام توی این مدت با تخفیف و بدون تخفیف نزدیک 200هزار تومان قالب و افزونه از این سایت خریدم و هنوزمم چند مورد خرید دارم
    پشتیبانی و اطلاعات فنی مدیریت سایت عالی و نمره 100 بهشون میدم
    تنها مشکلی که هست این که نظرات را به طور میانگین 6 ساعت میشه جواب بدن و برای افرادی مثل من که در زمان کوتاه تری نیاز به پشتیبانی داریم واقعا مناسب نیست
    البته اگر افراد جدیدی را به تیمشون اضافه کنن مشکل حل میشه 😀

    1. مرسی از پیشنهادتون 🙂
      در هر روز حدود 100 نظر/ایمیل/تیکت جواب داده میشه 🙂

  4. محمد گفت:

    با سلام
    من قالب صحیفه رو ازین سایت خریدم . انصافا بدون مشکل بود و به روز رسانی خوبی هم داره. چون قبلش از یک سایت دیگه با قیمت بالاتر خریده بودم , مشکل دار بود.
    هرچند من فعلا با وردپرس کار نمیکنم ولی دریافت ایمیل رو غیر فعال نکردم تا از اخبار جدید این سایت مطلع بشم و حیفم اومد حالا که موقعیتش هست از آقا سجاد تشکر نکنم.
    سایت هایی مثل همیار وردپرس از یک تیم تشکیل شدن که علت اصلی پیشرفتشون بخاطر تبلیغات روانی قوی شون هست نه بخاطر کیفیت محصولشون ولی این سایت انصافا فقط داره با کیفیت بالای مصولاتش رشد میکنه.
    به امید موفقیت روز افزون

  5. باسلام من حدود سه سال در عرصه وردپرس فعالیت میکنم وبسایت فروش قالبی نیست که من امتحان نکرده باشم هیچکدام اصلا تخصصی در نرم افزار ندارند و فارغ التحصیل رشته های دیگر هستند به طور مثال وبسایت بیگ تم یا همیار وردپرس یا فریش تم یا وردپرس سیتی و … هیچکدام هیچ تخصصی در نرم افزار و سایت ندارند و یا شیمی و فیزیک و … خواندند ولی مهندس رجب پور کارشناسی نرم افزار مسلط به زبان ها و تنها فردی است که من به طور قطع از هر کسی در مورد ایشون میپرسم همه لقب استاد به ایشون میدن. امیدوارم در سایه حق خداوند نگه دارشون باشه یاعلی
    مهندس به همکاری باهات نیازمندم دی:

    1. سلام دوست گلم
      خیلی لطف دارین به ما
      ممنونم 🙂

  6. رضا گفت:

    من یبار از سایت …قالب آوادارو خرید کردم اما باورتون نمیشه چقدر داغون بود همه رو داده بود گوگل ترنسلیت مثلا نسخه لوگو رتینا رو نوشته بود شبکیه چشم 🙂 کلا یبار سرم کلاه رفته تا الان که همون بود این با این سایت هم به وسیله یکی از دوستانم ک خیلی هم خرید داشته از سایتتون آشنا شدم به نظرم باید یکم تیمتون رو حرفه ایی تر و بزرگتر کنید میدونم سرمایه میخواد اما اگه بخواهید میتونید یه پیشنهادم دارم که قسمت آخرین مطالب رو در سایتتون قرار دهید!

    1. ممنون که اسم سایت ها رو نمیبرید :دی

      ما در تلاش برای جمع کردن یک تیم هستیم. انشاا…

      مورد دوم هم انشاا…

  7. محسن گفت:

    سلام
    من از شرکت ایرانی لیمون تم خرید کردم ، اصلا فوق العاده است کارهاشون ، پشتیبانی شون. یه ویژگیه خاصی که قالب هاشون داره همشون اختصاصی کارشده همشون هم ایرانی و فارسی هستن. من که راضی ام میتونین یه سری به سایتشون بزنید.

  8. مجید گفت:

    با سلام
    ما یه شرکت مهندسین مشاور هستیم که برای طراحی وب سایتمون یه سناریو اماده کرده ایم وشرح خدمات لذا به دنبال یه نفر حرفه ای برای طراحی وب سایت می گردیم که باقیمت مناسب خدمات طراحی وب سایت را انجام بده ایاممنکنه که راهنمایی کنید

  9. saied گفت:

    زیاد وب گردی میکنم. سایت های زیادی رو هم میشناسم که قالب میفروشن. اما به خاطر تجربه خوبی که با آقا سجاد داشتم از سایت قبلی، دیگه دلم نمیاد برم از جای دیگه خرید کنم!
    هر چند کسانی هستند که اون ها هم انصافاً کارشون خوبه. اما به خاطر این که در کنار کیفیت، پشتبانی برای بنده بسیار بسیار مهم هستش و حدوداً 2 سالی هست که با آقا سجاد کار و خرید میکنم، این تجربه شیرین باعث شده اگر قالب خاصی هم مد نظم باشه در درجه اول فقط به وردپرس یار فکر کنم!
    قالب های اوریجینال
    کیفیت فارسی سازی
    آپدیت های منظم
    پشتیبانی خوب
    پیشنهاد:
    لطفاً قالب های خاص رو هم در دستور کار قرار بدید.
    1- گالری ماشین با امکانات حرفه ای – جست و جو بر اساس برند، مدل، ساخت تولید، قیمت، آپشن ها و … .
    2- قالب های نیازمندی و ثبت آگهی و یا دایرکتوری – اما فقط حرفه ای! (مثل همونا که آقا سجاد میدونه :دی – classiera , classifields و … .)
    3- هر قالب خاص دیگه که توی اینترنت ازش نیست و شاید تا به حال به فکر کسی هم نخورده واسه فارسی سازی!!!
    موفق باشید.

    1. درود بر شما بزرگوار

      این قالب مارکت که در حال انتشاره از همونایی که تو تو اینترنت نیست :دی

  10. لیلا گفت:

    سلام و خسته نباشید

    من هم از فروشگاه زیادی تا کنون قالب و پلاگین خریداری نمودم بینشون هم عالی بوده هم …ولی از طریق یکی از دوستان با سایت شما اشنا شدم واقعا پشتیبانی خوبی و عالی دارین انشالله موفق که هستین موفق تر باشید.

    یا حق

  11. javad bahadori گفت:

    من از سایتهای مختلفی خرید انجام دادم ولی هیچ کدوم پشتیبانیشون به وردپرس یار نمیرسه و یک سالی هست که فقط از این سایت خرید میکنم

  12. جواد گفت:

    من از یک سایت دیگه خرید داشتم و خدماتشون خوب بود

  13. محمد شیدائی گفت:

    من از سایت های مختلفی خرید داشتم اما هدفم استفاده از فایل هاشون نبوده و معمولا هم خریدا های گرون انجام نمیدم از جایی که بهش اعتماد نداشته باشم ، برای همین تا امروز هیچ خرید و تجربه بدی نداشتم اگر چه که سایت ها و فروشگاه های زیادی میشناسم که میدونم چقدر افتضاح خدمات میدن !
    از ابتدای کار که ورود پیدا کردم به وردپرس و دنیای نت با آقای رجب پور بوده 🙂
    اگر چه که انتقاداتی نسبت به آقای رجب پور دارم ولی دیگه چاره ای نیست :دی
    در هر صورت تعریف و تمجید تبلیغ نمیخوام بکنم ولی انصافا مهندس رجب پور یک چیز دیگه است ..
    🙂

    1. سلام.
      البته خوشحال میشیم انتقاد رو هم بگین که ببینیم چی بوده؟
      البته به شرطی که مربوط به چالش ایمیلی که قبلا در رابطش صحبت کردیم نباشه :دی

      و هر چند هم که برخی سایت ها چون تیم خوبی بستن خیلی از من جلوتر هستن 🙂

  14. رضا قدیمی گفت:

    منم از یه سایتی 2 تا قالب خریدم. هر کدوم 5 هزار تومان.
    ولی فایلی که خریدم تو پوچ بود 🙂

    شانسم خوب نبوده حتما خخ

  15. محمد گفت:

    پست جالبی زدین 🙂
    اولین نظر رو فکر کنم من دارم میدم :دی

    من از یکی از سایت ها قالب انفولد رو خریده بودم. نسخه 2.4 بود اون موقع. یا قیمت30 تومن.
    بعد از اینکه واسه وردپرس آپدیت جدید اومد و من هم اپدیت کردم، صفحه ساز قالب به مشکل خورد! بعد بهشون ایمیل زدم که قالب رو اپدیت کنن که با نسخه جدید وردپرس مشکل داره.
    اونا هم با کمال احترام بعد از 4 روز در جواب گفتن>>> سلام دوست عزیز. چشم.

    و روزها و ماه ها گذشت اما خبری از آپدیت قالب نشد که نشد :دی
    البته ما هم مجبور شدیم بعد از 3 هفته قالب انفولد رو از سایت شما و با قیمت 59 تومن خرید کنیم. سایت شما رو یکی از دوستان معرفی کرده بود.
    خلاصه اینم از داستان زندگی ما :خخ

    راستی وقتی من قالب انفولد رو خریدم 59 تومن بود! چرا الان قیمتش رو کردین 49 تومن؟

    به هر حال مرسی 🙂

دیدگاهتان را بنویسید