قالب فارسی وردپرس, قالب وردپرس, قالب وردپرس وبلاگی, وردپرس, وردپرس فارسی

قالب وردپرس لئون

قالب وردپرس لئون یک قالب وبلاگی فوق العاده زیبا برای سیستم محبوب وردپرس است. قالب وردپرس لئون ریسپانسیو است و خود را با رزولیشن های مختلف هماهنگ میکند. مثلا در تبلت به یک صورت نمایش داده میشود که کاربر احساس راحتی کند و در گوشی های هوشمند (اسمارت فون) ها هم به صورت نسخه موبایل نمایش داده میشود و شمارا از اضافه کردن نسخه موبایل به صورت جداگانه بی نیاز میکند.این پوسته دارای پنل تنظیمات است  که از طریق ان میتواید بنر تبلیغاتی و شعار سایت خود را تنظیم کنید. نوشته های این پوسته در 3 ستون نظم میگیرند. بک گراند تیره رنگ قالب وردپرس لئون و رنگ سفید نوشته ها باعث زیبایی دو چندان این پوسته شده است. شما میتوانید قالب وردپرس لئون را به صورت رایگان از سایت وردپرس یار دانلود و استفاده نمایید.

قالب وردپرس لئون

قالب وردپرس لئون

قالب وردپرس لئون ، یک پوسته بسیار زیبا، 3 ستونه و مناسب برای نمونه کار و گالری عکس میباشد و سرعت بارگذاری بالایی دارد. این قالب یک محصول رایگان از کمپانی وب2فیل است. در این قالب از فونت های فارسی زیبایی استفاده شده است که زیبایی آن را برای استفاده در سایت های فارسی چندین برابر کرده است.

توجه. برای صفحه بندی این قالب وردپرس، پلاگین صفحه بندی page navi را از مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید.

امیدوارم از این پوسته لذت ببرید و همچنان در کنار وردپرس یار بمانید!

[box type=”download” ]

[/box]

درباره مصطفی دهقان

آرزوی قلبی من خدمت برای تمام دوستداران وردپرس در ایران نشر محصولاتی با حداکثر کیفیت و بهترین پشتیبانی می باشد ، به امید روزی که وردپرس یار خدمتگذارترین وردپرسی ایران شود ..!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید