قالب شرکتی وردپرس

معرفی چندین قالب معماری در وردپرس

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

معرفی چندین قالب معماری در وردپرس

برای سایت شرکت‌تان دنبال قالب معماری می‌گردید؟ قالبهای بسیاری در این زمینه ارائه شده است اما پیدا کردن قالبهای مرتبط بسیار سخت است. در این مقاله چندین قالب گلچین شده که از بهترینهای معماری و کسب و کارهای طراحی داخلی می‌باشند، معرفی شده‌اند.

۱- Architecto

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

یکی از زیباترین و مدرن‌ترین قالبهای آماده برای شرکتهای معماری Architecto می‌باشد. نمای خانگی ماژولار، بخش معرفی کاربران و چندین اسلایدر و استایل بلاگ از امکانات ارائه داده شده توسط این قالب می‌باشد. تنوع رنگ، ویجتهای سفارشی، رسانه‌های اجتماعی داخلی، افزونه اسلایدر و ساخت خودکار صفحات از دیگر قابلیتهای این قالب می‌باشد.

۲- Koehn

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

از دیگر زیباترین و کارامدترین قالبهای مناسب برای معماران و شرکتهای معماری Koehn می‌باشد. اسلایدر تمام صفحه‌ای که در صفحه خانگی ارائه داده است، پیام خوشامدگویی، معرفی پروژه‌ها، اعضای تیم و غیره را ارائه داده است. این قالب تماما با ویجت ساخته شده است و با کشیدن و انداختن اجزاء درون آنها وبسایت آماده به کار خواهد بود. اکثر افزونه‌های ساخت صفحه با این قالب سازگار هستند.

۳- Ambiance

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

قالبی بسیار مدرن و مناسب برای کسب و کارهای معماری و طراحی داخلی توسط Ambiance ارائه شده است. بخشهای داخلی مختلفی برای اضافه کردن خدمات، پروفایل کاربران و اعضای تیم و غیره وجود دارد. امکاناتی نظیر دکمه‌های پهن،اسلایدر صفحه خانگی، دکمه‌های ویجت رسانه اجتماعی، بی‌نهایت رنگ در این قالب ارائه‌ داده شده است.

۴- North

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

می‌خواهید پروژه‌هایتان را در معرض دید عموم قرار دهید؟ از این قالب استفاده کنید. طراحی زیبا و بی‌‌نظیر این قالب امکان نمایش پروژه‌های اخیر شما را فراهم کرده است. با کلیک روی هر پروژه امکان مشاهده ریز جزئیات نیز وجود دارد. نصب و استفاده از این قالب بسیار آسان است، کافی‌ست یکبار امتحان کنید!

۵- Domus

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

Domus قالب انعطاف‌پذیر وردپرس می‌باشد که برای معماری، ساخت و کسب و کارهای مهندسی بسیار مناسب می‌باشد. پنل مدیریت این قالب بسیار آسان است و امکان تنظیم وبسایت را فراهم کرده است. بخشهایی برای تعریف پروژه‌ها، اعضای تیم و گالری عکس در این قالب وجود دارد. از WooCommerce پشتیبانی می‌کند و چندین مدل استایل صفحه خانگی، ویجت رسانه اجتماعی، افزونه اسلایدر و ساخت صفحه را نیز ارائه داده است.

۶- Architekt

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

این قالب نیز برای کسب و کارهای معماری و طراحی داخلی مناسب می‌باشد. چندین نما برای این قالب تعریف شده است و قابلیت کشیدن و انداختن اجزا برای ساخت صفحات را نیز ارائه داده است. پنل مدیریت این قالب امکان اصلاح ماژولهای مختلف قالب را فراهم کرده است. همچنین گالری عکس، توصیفات، مشخصات کاربران، مگا منو، ویجت رسانه اجتماعی، بی‌نهایت رنگ و غیره را فراهم آورده است.

۷- Cribs

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

Cribs یکی از قالبهای زیبای مناسب برای طراحی داخلی و وبسایتهای معماری می‌باشد. یکی از قابلیتهای مهم این قالب ساخت صفحات با کشیدن و انداختن اجزاء داخلی و فیلدها با استفاده از افزونه‌های قدرتمند می‌باشد. همچنین چندین نما برای صفحات ارائه داده است. تنها با یک کلیک نسخه دمو را بارگزاری می‌کند و امکاناتی از قبیل ویجتهای سفارشی برای رسانه‌های اجتماعی، بینهایت رنگ، گوگل مپ و غیره را فراهم کرده است.

۸- Potenza

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

Potenza قالب تک صفحه‌ای وردپرس است که برای شرکتهای معماری ساخته شده است. نمای صفحه خانگی این وبسایت تمام ویجت است و برای تعیین محتویات آن لازم است آنها را درون نما بکشید و بندازید. قابلیتهایی نظیر تصویر پشت زمینه، تصویر، انیمیشن و ماژول انطباق که جمعیت را در وبسایت شما مدیریت می‌کند، را ارائه داده است.

۹- Besty

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

قالب Besty به‌صورت رایگان برای کسب و کارهای معماری، طراحی و تصویرسازی ارائه شده است. قالب چهار ستونه و تصویر هدر تمام صفحه موجود در صفحه خانگی را ارائه داده است که این قالب را با قالبهای دیگر متمایز کرده است. قابلیتهایی نظیر سایدبار استاتیک، منوی اصلی و دکمه‌هایی برای رسانه‌های اجتماعی فراهم آورده شده است.

۱۰- Indigo

معرفی چندین قالب وردپرس برای معماری

قالب Indigo از جمله قالبهای مدرن و زیباست که برای معماری، طراحی، ساخت و کسب و کارهای دیگر ارائه شده است. ماژولهای داخلی این قالب قابلیت تنظیم نمای وبسایت را با کشیدن و انداختن اجزا امکان‌پذیر ساخته است. چندین وبسایت ساخته شده و آماده را ارائه داده است که کاربران می‌توانند با نصب کردن و قرار دادن محتویات موردنظرشان از آن استفاده کنند. در میان مشخصات نامبرده، پشتیبانی از WooCommerce، فونت گوگل، فونت آیکن، اسلایدر و غیره را نیز ارائه داده است.

منبع: wpbeginner

درباره آنیتا دشتی

کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار و IT. محقق در زمینه های امنیت، رایانش ابری و رایانش ابری همراه. نویسنده، مترجم و مدیریت محتوی در سایتهای تخصصی.

دیدگاهتان را بنویسید