افزونه تیکت وردپرس | افزونه پشتیبانی ووکامرس
اشتراك گذاری نوشته

افزونه تیکت وردپرس | پلاگین تیکت وردپرس | افزونه تیکتینگ وردپرس | افزونه تیکت پشتیبانی ووکامرس | افزونه پشتیبانی | پلاگین پشتیبانی | افزونه وردپرس تیکت پشتیبانی 

عرض سلام و ادب خدمت شما همراهان همیشگی وردپرس یار . امروز ما برای شما یک هدیه تهیه کرده ایم. یک افزونه تیکت وردپرس که در واحد تولید وردپرس یار کدنویسی شده است تا هدیه ای باشد برای شما کاربران گرامی.

افزونه پشتیبانی وردپرس | افزونه تیکت ووکامرس

قبل از هر چیز لازمه این را بگوییم که :

و اما توضیحات مرتبط با این محصول را خدمت شما عرض کنیم.

بجز سایت های خبری تقریبا تمام سایت های دنیا نیاز به یک سیستم پشتیبانی دارند.  موافقید؟!

دلیلش هم این هست که اساس سایت زدن تعامل بیشتر با کاربر می باشد و هدف از یک سایت زدن گسترش ارتباط با کاربران و ارائه محصولات و طبیعتا در ادامه آن پشتیبانی از آنها می باشد.

پس تا الان با هم موافق شدیم که استفاده از یک افزونه پشتیبانی برای هر سایتی لازمه حتی سایت شما دوست عزیز 🙂

خب! حالا سوالی که پیش میاد اینه که یک افزونه پشتیبانی | افزونه تیکت وردپرس خوب باید چه قابلیت هایی داشته باشه ؟

افزونه تیکت وردپرس | افزونه پشتیبانی ووکامرس

من در جواب این سوال امکانات افزونه پشتیبانی و افزونه تیکت خودمان را میگویم شما ببینید امکاناتش کافی هست یا خیر

اگر سایت شما بخش های مختلف نیاز داره (مثلا فروش، پشتیبانی،مدیریت و ..) اصلا نگران نباشید، افزونه تیکت وردپرس ما آماده است تا این نیاز شما را برطرف کند.

اگر میخواهید پشتیبانان مختلفی داشته باشید بازم ما درکنار شما هستیم 🙂

اگر میخواهید کاربر هنگام ارسال تیکت محصولی را که خریده انتخاب کنه و یا فقط کاربران خریدار بتوانند تیکت بزنند و … باز هم ما در کنار شماییم!

خیلی از سوالات کاربران تکراری هست. خب پس جوابها هم تکراری میشه، راه حلش اینه یک پاسخ آماده بسازید و با یک کلیک آن پاسخ را به کاربر بدید و دو ساعت تایپش نکنید 😉

هر زمان نیاز داشتید بر اساس آی دی یا موضوع تیکت میتونید سه سوته یک سرچ بزنید!

در ارسال تیکت، جستجو تیکت ها ، و … ایجکس سازی کردیم و این یعنی کارایی در کنار زیبایی برای شما

در تنظیمات افزونه می توانید یک آیکون دلخواه انتخاب کنید تا به صورت شناور در گوشه سایت به کاربر شما یاداوری کند که شما پشتیبانی دارید و به فکر او هستید!

ما برای اینکه دیگه سنگ تمام گذاشته باشید یک آموزش در قالب فایل PDF ساخته ایم که آن را به شما تقدیم خواهیم.

در آخر از شما فقط تقاضا داریم بعد از استفاده از این افزونه بازخوردهای خود را در دیدگاه های همین محصول برای ما ارسال نمایید.

 

:: تغییرات نسخه ۲.۳.۹

    • – رفع شد :خطاها نشان داده شده در حالت دیباگ

:: تغییرات نسخه ۲.۳.۸

    • – رفع شد :رفع مشکلات گزارش شده توسط کاربران

:: تغییرات نسخه ۲.۳.۷

    • – رفع شد :رفع مشکلات گزارش شده توسط کاربران

:: تغییرات نسخه ۲.۳.۴

    • – رفع شد :رفع مشکلات گزارش شده توسط کاربران

:: تغییرات نسخه ۲.۳.۲

    • – افزوده شد : فیلتر نمایش تیکت ها برا اساس وضعیت
    • – رفع شد :رفع تداخل با قالب اکسترا
    • – رفع شد :رفع مشکل ارسال ایمیل
    • – رفع شد :رفع مشکلات گزارش شده توسط کاربران

:: تغییرات نسخه ۲.۱۵

    • – رفع شد :رفع مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۲.۰

    • – افزوده شد : بازنویسی ظاهر استایل سمت کاربر
    • – افزوده شد : ارسال ایمیل به کاربر و پشتیبان
    • – افزوده شد : تغییر حجم آپلود فایل
    • – افزوده شد : محدودیت دسترسی نقش پشتیبان
    • – افزوده شد : گزینه برای اجباری کردن انتخاب در ارسال تیکت توسط کاربر
    • – افزوده شد : سیستم آپدیت خودکار
  1. محسن

    محسن

    عالیه

  2. حسین رحیمی

    حسین رحیمی

    خریدار

    سلام، درود و عرض ادب
    خیلی افزونه خوب و تمیزی ساختید، عالیه و بسیار ممنون برای رایگان بودنش.
    چند تا امکان هست که به نظرم میرسه اگر اضافه بشه خیلی عالی میشه :
    ۱. نمایش سطر بندی شده متن پیام ها.
    ۲. فیلتر تیکت ها در پنل کاربر درست مثل بخش تیکت خودتون.
    ۳. استفاده از reCaptcha ورژن ۲ و ۳.
    ۴. تنظیم پسوند های فایل های ارسالی و حجم فایل ها.
    ۵. ایجاد اعلان های مختلف برای با خبر کردن اپراتور و کاربر. اگر بشه به سامانه های پیامکی هم وصلش کرد که عالی میشه.

    فعلاً اینا به ذهنم رسید. بعداً بازم چیزی به ذهنم رسید میگم.
    با سپاس از شما…

    • مصطفی دهقان

      مصطفی دهقان

      مدیر

      سلام و ممنون از شما.
      حتما این موارد برای آپدیت ها در نظر گرفته می شود

  3. رضا مختاری

    رضا مختاری

    خریدار

    سلام ممنون از سایت خوبتون فقط من این افزونه رو نصب کردم ولی نمیشه دپارتمان تعریف کرد کاربر پشتیبان رو میگه مشخص کنید .ولی هیچ کاربری رو نمیاره راهنمایی کنید لطفا

    • مصطفی دهقان

      مصطفی دهقان

      مدیر

      سلام و سپاس از شما
      پروفایل کاربری که میخواهید پشتیبان باشد را باز نمایید و نقش کاربریش را پشتیبان انتخاب کنید
      اکنون به بخش دپارتمان ها بروید و تست کنید 🙂

      • رضا مختاری

        رضا مختاری

        خریدار

        اگر نقش کاربر را تغییر بدیم به عنوان مثال مدیر کل رو به پشتیبان تغییر بدیم دسترسی های مدیر کل عوض میشه؟

      • مصطفی دهقان

        مصطفی دهقان

        مدیر

        متوجه منظورتون شدم. فردا یک آپدیت می دهیم و به نحوی تنظیم میکنیم که در ساخت دپارتمان ها مدیر کل خودکار بیاید و نیاز به تغییر نقش کاربریش نباشد.

    • مصطفی دهقان

      مصطفی دهقان

      مدیر

      یک آپدیت دادیم امروز و دیگه می توانید در قسمت دپارتمان اکانت مدیر کل هم اضافه کنید

      • رضا مختاری

        رضا مختاری

        خریدار

        ممنون از پشتیبانی خوبتون موفق باشید

  4. رامین دورورزه

    رامین دورورزه

    خریدار

    سلام ممنون از محصول عالی
    مشکلی که دارم اینه که پشتیان ها چطور ببین تیکت ها رو

    • مصطفی دهقان

      مصطفی دهقان

      مدیر

      در مدیریت وردپرس (مدیریت محدودی که کاربران عادی دارند) با ورود به wp-admin می توانند تیکت های مربوط به خودشون را ببینند

      • رامین دورورزه

        رامین دورورزه

        خریدار

        منظورم اینه پشتیبان ها چطور ببینن با چه دسترسی

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

Got something to discuss?


Customer
dcivil
24 days 23 hours ago

سلام
زده توقف فروش شده دیگه امکان دانلود ندارد؟

Support
صفیرزاده
24 days 10 hours ago

با سلام
از پنل کاربری خود میتوانید دانلود نمایید

Customer
HAMED AHMADI
4 months 13 days ago

سلام من نسخه آخر افزونه را دانلود و نصب کردم در بخش ارسال تیکت را می زنم وقتی نوع گیرنده را کاربر میزارم در بخش گیرنده ها تمام کاربران سایت را نمایش داده نمیشه فقط کاربر مدیر که خودم هستم را نشان میده چکار کنم که تمام کاربران را نمایش بده و بتونم به تمام کاربران اول پیام بدم؟؟؟

Support
4 months 12 days ago

سلام و عرض ادب . لطفا مسائل فنی را تیکت بزنید به پشتیبانی

Customer
HAMED AHMADI
4 months 11 days ago

سلام میخوام تیکت بزنم میگه برای محصولات رایگان نمیشه تیکت زد چکار کنم؟

Customer
HAMED AHMADI
4 months 8 days ago

؟؟؟؟؟

Support
صفیرزاده
4 months 7 days ago

با سلام و عرض ادب
همانطور که در اطلاعات محصولات رایگان درج شده ، محصولات رایگان فاقد پشتیبانی هستند

Customer
akhdfjsdfs
4 months 28 days ago

سلام
دمو رو که دیدم خیلی افزونه عالی و خوبی هست .
من افزونه نصب کردم . اما وقتی از قسمت ووکامرس روی ارسال تیکت جدید کلیک میکنم، ارور ۴۰۴ میده .
روی یک برگه جداگانه هم تست کردم . باز هم ارور ۴۰۴ میده .

Support
صفیرزاده
4 months 27 days ago

با سلام و عرض ادب
پیوندهای یکتا را بر روی نام نوشته تنظیم و یک با ذخیره نمایید

Customer
sajjad.sarookhani
5 months 10 days ago

کاش میشد با محصولات edd هم هماهنگ بشه

Support
صفیرزاده
5 months 10 days ago

هماهنگ است و میتونید برای edd هم استفاده کنید. فقط نسخه تجاری هست که قابلیت هاش با ووکامرس هماهنگ شده

Customer
sajjad.sarookhani
5 months 10 days ago

نه عزیز من چک کردم در هنگام ثبت تیکت اجازه انخاب محصول رو نمیده و لیست کشویی خرابه مجبور شدم با css مخفی کنمش و در تنظیمات هم اختیاری چون محصولات edd رو نشون نمیداد و لیست کشویی خراب بود

Support
صفیرزاده
5 months 8 days ago

با سلام و عرض ادب
مشکلات EDD دز یک آپدیت به زودی حل میگردد

Customer
danialafshari
5 months 23 days ago

سلام. اول تشکر میکنم. بعدش افزونه نصب نمیشه و خطا میده که هدر نا معتبر. ممنون میشم پیگیری کنید

Support
صفیرزاده
5 months 23 days ago

با سلام
لطفا وارد بخش افزونه ها شوید و فعال نمائید

این مورد در دست بررسی قرار دارد

Customer
محمد ابراهیم صادقی
5 months 29 days ago

اگر امکان داشته باشد یک قالب ایمیل برای تیکت های پشتیبانی به صورت پیش فرض در افزونه قرار بگیرد خیلی عالی می شود. مثلا یک قالب شبیه به ایمیل های ارسالی از سوی وبسایت بسیار خوب خودتان.

Support
صفیرزاده
5 months 29 days ago

با سلام
در نسخه تجاری افزونه این مورد گنجانده شده است

Customer
محمد ابراهیم صادقی
5 months 30 days ago

اگر امکان داشته باشه یک تنظیم در افزونه قرار بگیره که بشه به جز محصولات خریداری شده، سایر محصولات هم در بخش محصولات نمایش داده بشه. الان الگوی افزونه به این صورت هست که فرض میکنه تیکت فقط برای پشتیبانی محصولات خریداری شده هست و فقط محصولات خریداری شده توسط فرد را به اون نشان میده. اما سایت ها عموما یک بخش مشاوره خرید هم دارند که در اونجا باید محصولاتی که خریداری نشدن نمایش داده بشه و الان چنین قابلیتی در افزونه نیست. اگر این قابلیت اضافه بشه خیلی عالی و کاربردی میشه.

Support
صفیرزاده
5 months 29 days ago

سلام
چشم سعی میکنیم این مورد را در لیست آپدیتهای خود قرار دهیم

Customer
محمد ابراهیم صادقی
5 months 30 days ago

در صورت امکان یک مقایسه بین این محصول و محصول تیکت پیشرفته که اخیرا منتشر کرده اید بگذارید تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

Support
صفیرزاده
5 months 29 days ago

سلام
مورد ذکر شده در حال تهیه و به عنوان خبر در وب سایت انتشار می یابد

Customer
محمد ابراهیم صادقی
5 months 30 days ago

در افزونه تیکت در بخش محصول به جای محصولات فعال فروشگاه، محصولات پیش نویس شده که غیرفعال هستند و نمایش عمومی ندارند را نشان می دهد.
لطفا راهنمایی بفرمائید چگونه این مشکل را رفع کنم.

Support
صفیرزاده
5 months 29 days ago

سلام
این مورد مربوط به افزونه پنل کاربری می شود، لطفا موارد پشتیبانی را تیکت بزنید

Customer
محمد ابراهیم صادقی
6 months 26 days ago

اگر امکان داشته باشد که بتوان وضعیت یک تیکت را بدون ارسال متن تغییر داد خیلی خوب می شود.
گاهی اوقات فراموش میکنیم که وضعیت یک تیکت را تغییر دهیم و بعدا برای تغییر وضعیت آن باید یک تیکت جدید ارسال کنیم.

Support
صفیرزاده
6 months 26 days ago

سلام و درود
در آپدیت بعدی این مورد لحاظ شده است

Customer
محمد ابراهیم صادقی
5 months 30 days ago

در نسخه ی ۲.۳.۲ این قابلیت ایجاد شده؟

Support
صفیرزاده
5 months 29 days ago

سلام
چه قابلیتی؟ اگر منظورتون عدم نمایش محصولات غیر فعال است بله فیلتر این مورد لحاظ شده است

Customer
محمد ابراهیم صادقی
5 months 29 days ago

منظورم تغییر وضعیت تیکت بدون ارسال مجدد تیکت است. الان اگر در هنگام پاسخگویی به تیکت فراموش کنیم وضعیت تیکت را تغییر بدهیم دیگر امکان تغییر وضعیت وجود ندارد و فقط با ارسال یک تیکت دیگر دارای متن می توان وضعیت تیکت را تغییر داد.

Support
صفیرزاده
5 months 29 days ago

با سلام
در ورژن جدید بدون نیاز به ارسال متن میتوانید تیکت ار ببندید.

Customer
ehsanchch
7 months 1 day ago

سلام اگر قابلیت در دست برسی رو هم اضافه کنید عالی میشه مثلا وقتی کرشناس تیکت رو خوند بتونه گزینه در دست برسی رو فعال کنه تا کاربر متوجه بشه کارش داره رسیدگی میشه

Support
صفیرزاده
7 months 1 day ago

سلام
چشم در آپدیت های بعدی سعی میکنیم این مورد را لحاظ کنیم

Customer
afshin171
7 months 17 days ago

این خطا میده تو برگه به‌روزرسانی ناموفق بود. Unexpected token < in JSON at position 3

Customer
afshin171
7 months 17 days ago

سلام وقت بخیر
بنده افزونه نصب کردم کلا خطا داد
مجبور شدم حذف کنم و دوباره نصب کردم تو برگه شورتکدش میدادم خطا میداد

Support
7 months 17 days ago

سلام عرض ادب
خوشبختانه این محصول تعداد نصب بالایی دارد و بدون مشکل در حال استفاده است . لطفا خطایی که دریافت میکنید را تیکت بزنید به پشتیبانی برای شما برسی و رفع کنند.

Customer
hesen
10 months 4 days ago

باسلام و احترام
امکانش هست پشتیبان دپارتمانی به دپارتمان دیگیری تیکت ارسال نماید؟

Support
10 months 3 days ago

سلام
در این نسخه خیر ولی در نسخه های بعدی بله