افزونه تیکت وردپرس | افزونه پشتیبانی ووکامرس
اشتراك گذاری نوشته

افزونه تیکت وردپرس | پلاگین تیکت وردپرس | افزونه تیکتینگ وردپرس | افزونه تیکت پشتیبانی ووکامرس | افزونه پشتیبانی | پلاگین پشتیبانی | افزونه وردپرس تیکت پشتیبانی 

عرض سلام و ادب خدمت شما همراهان همیشگی وردپرس یار . امروز ما برای شما یک هدیه تهیه کرده ایم. یک افزونه تیکت وردپرس که در واحد تولید وردپرس یار کدنویسی شده است تا هدیه ای باشد برای شما کاربران گرامی.

افزونه پشتیبانی وردپرس | افزونه تیکت ووکامرس

قبل از هر چیز لازمه این را بگوییم که :

و اما توضیحات مرتبط با این محصول را خدمت شما عرض کنیم.

بجز سایت های خبری تقریبا تمام سایت های دنیا نیاز به یک سیستم پشتیبانی دارند.  موافقید؟!

دلیلش هم این هست که اساس سایت زدن تعامل بیشتر با کاربر می باشد و هدف از یک سایت زدن گسترش ارتباط با کاربران و ارائه محصولات و طبیعتا در ادامه آن پشتیبانی از آنها می باشد.

پس تا الان با هم موافق شدیم که استفاده از یک افزونه پشتیبانی برای هر سایتی لازمه حتی سایت شما دوست عزیز 🙂

خب! حالا سوالی که پیش میاد اینه که یک افزونه پشتیبانی | افزونه تیکت وردپرس خوب باید چه قابلیت هایی داشته باشه ؟

افزونه تیکت وردپرس | افزونه پشتیبانی ووکامرس

من در جواب این سوال امکانات افزونه پشتیبانی و افزونه تیکت خودمان را میگویم شما ببینید امکاناتش کافی هست یا خیر

اگر سایت شما بخش های مختلف نیاز داره (مثلا فروش، پشتیبانی،مدیریت و ..) اصلا نگران نباشید، افزونه تیکت وردپرس ما آماده است تا این نیاز شما را برطرف کند.

اگر میخواهید پشتیبانان مختلفی داشته باشید بازم ما درکنار شما هستیم 🙂

اگر میخواهید کاربر هنگام ارسال تیکت محصولی را که خریده انتخاب کنه و یا فقط کاربران خریدار بتوانند تیکت بزنند و … باز هم ما در کنار شماییم!

خیلی از سوالات کاربران تکراری هست. خب پس جوابها هم تکراری میشه، راه حلش اینه یک پاسخ آماده بسازید و با یک کلیک آن پاسخ را به کاربر بدید و دو ساعت تایپش نکنید 😉

هر زمان نیاز داشتید بر اساس آی دی یا موضوع تیکت میتونید سه سوته یک سرچ بزنید!

در ارسال تیکت، جستجو تیکت ها ، و … ایجکس سازی کردیم و این یعنی کارایی در کنار زیبایی برای شما

در تنظیمات افزونه می توانید یک آیکون دلخواه انتخاب کنید تا به صورت شناور در گوشه سایت به کاربر شما یاداوری کند که شما پشتیبانی دارید و به فکر او هستید!

ما برای اینکه دیگه سنگ تمام گذاشته باشید یک آموزش در قالب فایل PDF ساخته ایم که آن را به شما تقدیم خواهیم.

در آخر از شما فقط تقاضا داریم بعد از استفاده از این افزونه بازخوردهای خود را در دیدگاه های همین محصول برای ما ارسال نمایید.
:: تغییرات در نسخه 1.1   (1398/11/17- 15:00)

:: تغییرات در نسخه 1.2   (1398/11/17- 15:00)

  1. محسن

    عالیه

  2. حسین رحیمی

    خریدار

    سلام، درود و عرض ادب
    خیلی افزونه خوب و تمیزی ساختید، عالیه و بسیار ممنون برای رایگان بودنش.
    چند تا امکان هست که به نظرم میرسه اگر اضافه بشه خیلی عالی میشه :
    1. نمایش سطر بندی شده متن پیام ها.
    2. فیلتر تیکت ها در پنل کاربر درست مثل بخش تیکت خودتون.
    3. استفاده از reCaptcha ورژن 2 و 3.
    4. تنظیم پسوند های فایل های ارسالی و حجم فایل ها.
    5. ایجاد اعلان های مختلف برای با خبر کردن اپراتور و کاربر. اگر بشه به سامانه های پیامکی هم وصلش کرد که عالی میشه.

    فعلاً اینا به ذهنم رسید. بعداً بازم چیزی به ذهنم رسید میگم.
    با سپاس از شما…

    • مصطفی دهقان

      مدیر

      سلام و ممنون از شما.
      حتما این موارد برای آپدیت ها در نظر گرفته می شود

  3. رضا مختاری

    خریدار

    سلام ممنون از سایت خوبتون فقط من این افزونه رو نصب کردم ولی نمیشه دپارتمان تعریف کرد کاربر پشتیبان رو میگه مشخص کنید .ولی هیچ کاربری رو نمیاره راهنمایی کنید لطفا

    • مصطفی دهقان

      مدیر

      سلام و سپاس از شما
      پروفایل کاربری که میخواهید پشتیبان باشد را باز نمایید و نقش کاربریش را پشتیبان انتخاب کنید
      اکنون به بخش دپارتمان ها بروید و تست کنید 🙂

      • رضا مختاری

        خریدار

        اگر نقش کاربر را تغییر بدیم به عنوان مثال مدیر کل رو به پشتیبان تغییر بدیم دسترسی های مدیر کل عوض میشه؟

      • مصطفی دهقان

        مدیر

        متوجه منظورتون شدم. فردا یک آپدیت می دهیم و به نحوی تنظیم میکنیم که در ساخت دپارتمان ها مدیر کل خودکار بیاید و نیاز به تغییر نقش کاربریش نباشد.

    • مصطفی دهقان

      مدیر

      یک آپدیت دادیم امروز و دیگه می توانید در قسمت دپارتمان اکانت مدیر کل هم اضافه کنید

      • رضا مختاری

        خریدار

        ممنون از پشتیبانی خوبتون موفق باشید

  4. رامین دورورزه

    خریدار

    سلام ممنون از محصول عالی
    مشکلی که دارم اینه که پشتیان ها چطور ببین تیکت ها رو

    • مصطفی دهقان

      مدیر

      در مدیریت وردپرس (مدیریت محدودی که کاربران عادی دارند) با ورود به wp-admin می توانند تیکت های مربوط به خودشون را ببینند

      • رامین دورورزه

        خریدار

        منظورم اینه پشتیبان ها چطور ببینن با چه دسترسی

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

سوالات پیش از خرید خود را مطرح کنید.


مشتری
hesen
2 ماه 10 روز قبل

باسلام و احترام
امکانش هست پشتیبان دپارتمانی به دپارتمان دیگیری تیکت ارسال نماید؟

پشتیبانی و لایسنس
2 ماه 10 روز قبل

سلام
در این نسخه خیر ولی در نسخه های بعدی بله