افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار
اشتراك گذاری نوشته

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار | افزونه تیکت و پشتیبانی پیشرفته | افزونه تیکت ووکامرس 

بر کسی پوشیده نیست که هر سایتی نیاز به یک سیستم پشتیبانی دارد و ما امروز قصد داریم در وردپرس یار برای شما زیباترین سیستم تیکت و پشتیبانی وردپرس را با امکانات بسیار فراوان رونمایی کنیم.

یک افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته تمام عیار

  • محیط کاربری و مدیریت بسیار زیبا و کاربر پسند
  • هماهنگی کامل با ووکامرس و EDD
  • امکان تعیین محدودیت زمان و تعداد تیکت (ووکامرس)
  • اطلاع رسانی پیامکی ، تلگرامی و ایمیلی
  • امکان تمدید پشتیبانی توسط کاربر
  • ساخت دپارتمان با اجبار انتخاب محصول
  • هماهنگی کامل با افزونه دکان

همه چیز آماده است برای راه اندازی سیستم پشتیبانی فوق العاده ، افزونه را بخرید و شروع کنید…

هدیه افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته

ما در این افزونه حتی ظاهر مدیریت وردپرس شما را هم در نظر گرفتیم و همه چیز را بسیار شکیل و متفاوت درست کرده ایم :

مشاهده محیط مدیریت افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته در پنل پیشخوان وردپرس

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

تصویر محیط کاربری افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته سمت کاربر

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

و اکنون همه چیز برای شما محیا شده است تا بتوانید یک سیستم کاملا قدرتمند برای پشتیبانی خود داشته باشید.

افزونه ای که علاوه بر امکانات بسیار جالب به شما و کاربر سایت شما زیبایی بسیار خوبی را ارائه می دهد به نحوی که کاربر از بودن در محیط پشتیبانی سایت شما لذت ببرد.

لیست دیگر امکانات افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار :

  • ارسال و دریافت بی نهایت تیکت بدون هرگونه محدودیتی
  • امکان ساخت بی نهایت دپارتمان
  • ساخت بی نهایت کاربر پشتیبان
  • امکان ویژه تفکیک دپارتمان ها برای اجباری یا اختیاری بودن انتخاب محصول
  • امکان اتصال به تلگرام برای دریافت اعلانات
  • امکان اتصال به سامانه پیامکی برای دریافت اعلانات کاربر،مدیر و پشتیبان
  • ساخت بی نهایت پاسخ آماده
  • ساخت بی نهایت سوالات پر تکرار قبل از فرم ارسال تیکت 
  • امکان ویژه تمدید پشتیبانی با هزینه برای محصولات ووکامرس
  • امکان ویژه هماهنگی کامل با دکان برای ارسال خودکار تیکت به فروشنده ها
  • امکان قرار دادن آیکون شناور پشتیبانی در تمام محیط سایت
  • جستجو در تیکت ها بر اساس عنوان و آی دی
  • امکان آپلود ضمیمه برای تیکت ها
  • امکان تنظیم ارسال ایمیل برای کاربر و پشتیبان ( با محتوای دلخواه )
  • ایجکس و زیبا بودن پروسه ها در تمامی قسمت های افزونه
  • سیستم آپدیت خودکار برای افزونه
  • امکان ویژه مشاهده فایل های آپلود شده در تیکت ها و حذف آنها
  • و بسیاری از امکانات دیگر….

امیدوارم این محصول کاملا ایرانی بتواند تمام نیازهای شما را برای پشتیبانی محصولات براورده کند.

توجه : استفاده از این افزونه نیاز به نصب سورس گاردین روی هاست شما دارد (این قابلیت تقریبا روی همه هاست های دنیا پیشفرض می باشد و اگر نباشد با ارسال تیکت از سمت شما موظف به فعالسازی هستند)

نکته : افزونه دارای لایسنس می باشد و هر خرید برای  یک دامنه فعال می شود.

 

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۷

    • – افزوده شد : نمایش مدت زمان گذشته از پاسخ یا ارسال تیکت در سمت ادمین
    • – افزوده شد :  فیلتر کد های مخرب ارسالی توسط کاربر
    • – افزوده شد : بازگشت به لیست تیکت ها بعد از پاسخ در سمت ادمین
    • – رفع شد : ظاهر نا مناسب استایل مدیریت در حالت موبایل

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۶

    • – رفع شد :تداخل با افزونه یوآست سئو

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۵

    • – رفع شد : مشکلات بخش ایجاد لینک پرداخت

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۴

    • – افزوده شد : بخش ایجاد لینک پرداخت (درگاه زرین پال)
    • – افزوده شد : امکان حذف بخش اطلاعات پشتیبانی
    • – افزوده شد : امکان تغییر نام وضعیت های تیکت
    • – رفع شد : خالی شدن سبد خرید
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۳

    • – افزوده شد : استایل سفارشی
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۲

    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۱

    • – افزوده شد : پنل پیامکی آی پی پنل
    • – افزوده شد : پنل پیامکی کاوه نگار
    • – افزوده شد : پنل پیامکی SMS.ir
    • – افزوده شد : پنل پیامکی ملی پیامک
    • – افزوده شد : پنل پیامکی SSMS.ir
    • – افزودن شد : محدودیت ارسال متغییر در پیامک به یک عدد (عنوان تیکت)
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲

    • – افزوده شد : پنل پیامکی پارس گرین
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۱

    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

 

  1. kernel

    kernel

    خریدار

    بسیار بسیار بسیار عالی و فوق حرفه ای

  2. کاربر

    کاربر

    آقا دمتون گرم خیلییییی عالی مرسی

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

Got something to discuss?


Customer
mahdibarzegari
1 day 22 hours ago

سلام وقت شما بخیر ببخشید قالب من میهن کالا هست میخواستم ببینم سازگاری داره با قالب و اینکه بعد نصب گزینش به پنل کاربری اضافه میشه یا نه ممنون

Support
1 day 21 hours ago

سلام عرض ادب
هماهنگی با هر نوع قالبی دارد
در موردپنل اگر پنل کاربری گزینه های ووکامرس را لود میکند بله

Customer
navid4
22 days 13 hours ago

نسخه رایگان این افزونه از سایت حذف شده؟
مطالب مربوط به مقایسش هست ولی خودش رو پیدا نکردم.

Support
22 days 13 hours ago
Customer
navid4
22 days 12 hours ago

خیلی ممنون بابت پاسخگویی سریع.
من نیاز به فیلدهای اضافی برای فرم پشتیبانی دارم.بجز موضوع و متن باید ۲-۳ تا فیلد تکست هم باشه که کاربر پر کنه و بشه اجباری یا اختیاری بودنش رو هم تنظیم کرد.
آیا تو نسخه حرفه ای این مورد وجود داره؟

Support
صفیرزاده
22 days 35 minutes ago

با سلام و عرض ادب
خیر ولی میتوانیم در آپدیت های بعدی ارائه دهیم

Customer
navid4
21 days 17 hours ago

ممنون.لطفاً به محض ارائه اطلاع بدید تا نسبت به تهیه اقدام کنم.

Customer
محمد ابراهیم صادقی
22 days 22 hours ago

ه نام خدا
با سلام و احترام؛

دو ماه پیش فرموده بودید که مورد زیر در لیست آپدیت های افزونه قرار داره و به زودی ارائه میشه
امکانش هست بفرمائید کی این اپدیت ارائه میشه؟

در رابطه با هماهنگی افزونه با افزونه دکان اگر امکان ارسال تیکت به فروشنده قبل از خرید محصول را هم ایجاد کنید خیلی عالی میشه. الان تنها پس از خرید محصول میشه به فروشنده تیکت زد. برای بعضی سایت ها اینکه قابلیتی وجود داشته باشه که مشتری بتونه از لیست فروشندگان یک فروشنده را انتخاب کنه و به اون فرشنده تیکت بزنه و مشورت قبل از خرید بگیره خیلی لازمه.

Customer
ali.rahmani7443
1 month 14 days ago

سلام
آیا از امکان پترن (الگو) پنل های پیامکی هم پشتیبانی میکند؟
بنده از پنل ippanel استفاده می کنم و برای این که از خطوط خدماتی عمومی استفاده کنم باید از پترن استفاده کنم، لطفا بفرمایید افزونه از پترن پشتیبانی می کند؟
با تشکر

Support
صفیرزاده
1 month 13 days ago

با سلام و عرض ادب
بله تمامی امکانات پیامکی بر اساس خطوط خدماتی نوشته شده اند

Customer
محمد ابراهیم صادقی
2 months 21 days ago

به نام خدا
با سلام و احترام؛

لطفا در صورت امکان برای بخش پشتیبانی در پنل فروشندگان دکان آیکون بهتری در نظر بگیرید.

Customer
mc74
2 months 21 days ago

سلام.یه بخش رو هم اضافه کنید برای css دلخواه که با هربار آپدیت دوباره نخوایم css کاستوم رو دوباره اعمال کنیم

Support
صفیرزاده
2 months 21 days ago

با سلام و عرض ادب
حتما در آپدیت بعدی افزوده میشود

Customer
محمد ابراهیم صادقی
2 months 21 days ago

به نام خدا
با سلام و احترام؛

در رابطه با هماهنگی افزونه با افزونه دکان اگر امکان ارسال تیکت به فروشنده قبل از خرید محصول را هم ایجاد کنید خیلی عالی میشه. الان تنها پس از خرید محصول میشه به فروشنده تیکت زد. برای بعضی سایت ها اینکه قابلیتی وجود داشته باشه که مشتری بتونه از لیست فروشندگان یک فروشنده را انتخاب کنه و به اون فرشنده تیکت بزنه و مشورت قبل از خرید بگیره خیلی لازمه.

Support
صفیرزاده
2 months 21 days ago

با سلام و عرض ادب
مورد ذکر شده در لیست آپدیت های محصول وجود دارد و به زودی ارائه میگردد

Customer
محمد ابراهیم صادقی
2 months 21 days ago

به نام خدا

با سلام و احترام؛

در صورت امکان یک تنظیم در افزونه قرار بدهید که بتوان نمایش بخش اطلاعات پشتیبانی را غیرفعال کرد. چون بعضی از سایت ها اساسا نمی خواهند پشتیبانی پولی ارائه دهند و می خواهند همه محصولات به صورت پیش فرض قابلیت پشتیبانی داشته باشند.

Support
صفیرزاده
2 months 21 days ago

با سلام و عرض ادب
در ورژن بعدی حتما لحاظ میشود

Customer
taktazsoft
2 months 27 days ago

سلام
نحوه تمدید محصول به چه صورت هست؟ ما به ازای هر محصولی که خریداری می شود پشتیبانی ارائه می دهیم ایا افزونه ساپورت میکنه مثلا کاربری محصول x رو ۲ بار خرید کنه تمدید پشتیبانی برای محصول دوبار حساب میشه یا نه فقط یکبار هست؟
آیا امکان انتقال تیکت ها از سایر افزونه به این افزونه هست؟

Support
صفیرزاده
2 months 25 days ago

با سلام و عرض ادب
آخرین خرید را برای پشتیبانی محصول در نظر میگیرد

Customer
mc74
3 months 19 hours ago

من یه سری تغیبرات انجام دادم،با آپدیت این تغییرات از بین میره؟ تغیرات در سی اس ای

Support
3 months 19 hours ago

سلام عرض ادب. بله . در نسخه بعدی امکان استایل سفارشی در تنظیمات قرار میدهیم تا کدهای خود را در آنجا قرار دهید و با آپدیت هم از بین نرود.

Customer
mc74
3 months 18 hours ago

آپدیت رو باید دستی انجام بدم؟

Support
صفیرزاده
3 months 11 hours ago

سلام و عرض ادب
بله فعلا باید دستی آپدیت نمایید ، اگر وردپرس ۵.۵ رو دارید میتونید از طریق بارگذاری افزونه نیز آپدیت نمایید

Customer
mc74
3 months 2 days ago

سلام.میخواستم جلوی اضافه شدن خودکار منو افزونه به حساب کاربری ووکامرس رو بگیرم و بر حسب نیاز با شورتکد این کار رو انجام بدم!

Support
3 months 1 day ago

سلام. موارد پشتیبانی محصولات را فقط باید با ارسال تیکت دنبال نمایید.

Customer
محمد ابراهیم صادقی
3 months 23 days ago

در را بطه با دکان؛ آیا این امکان وجود داره که افراد قبل از خرید محصول به فروشنده تیکت بزنن و ازش راهنمایی قبل از خرید محصول بگیرن؟

Support
صفیرزاده
3 months 23 days ago

با سلام و عرض ادب
میتوانید یک دپارتمان به برای پشتیبانی بدون اجباری بودن محصول ایجاد کنید و سپس گزینه پشتیبانی فروشنده را فعال نمایید

Customer
sabzkarmahdi070
3 months 27 days ago

ممنونبابت توضیحات

بله درست هست رایگان sms فقط هزینه پیامک ها پرداخت میشه. ولی به خاطر افزونه باز باید کل مراحل ثبت نام و تایید هویت تو یک درگاه دیگه طی کنیم که خب وقتی یک پنل دیگه از قبل دارم لازم نیست
این افزودن ippanel به صورت شخصی چقدر هزینش میشه؟

و مورد ۴ منظورم کلی هست یعنی چه وقتی از افزونه تیکت به صورت شخصی(بدون دکان) چه با دکان موقع ارسال تیکت برای محصول خریداری شده یک متن مثلا دامنه پشتیبانی گرفته بشه تا فروشنده ها یا مدیر اصلی برای هر خرید یک دامنه رو پشتیبانی کنن | این مورد ۴ هم اگر شخصی سازی هست هزینش رو اعلام کنید.

Customer
sabzkarmahdi070
3 months 28 days ago

سلام
خیلی خوب هست فقط چند مورد هست که اگر اضافه بشه عالی ترش می کنه. لطفا برای بروزرسانی های بعدی برسی کنید:

-اطلاع رسانی تلگرامی با ربات ، همونطور که در پیامک به پشتیبان و کاربر رو داره در تلگرام هم اضافه بشه(اطلاع رسانی دریافت بشه از طرف مقابل به فروشنده و مشتری هم اضافه بشه) میشه کاری کرد وقتی ربات استارت میشه درخواست اشتراک گذاشتن شماره تلفن کنه و از اون شماره تلفن کاربر رو توی سایت برای اطلاع رسانی پیدا کنه
-یک مورد دیگه درگاه پیامک ippanel اضافه بشه چون چندین پنل معروف با api سایت ippanel یکی هستن یعنی ippanel اضافه بشه حداقل کاربران ۱۰ تا درگاه می تونن بهش متصل بشن
– یک ابزارک اضافه بشه یا کدی اضافه بشه زیر توضیحات کوتاه یا زیر دکمه افوزدن به سبد برای محصولاتی که پشتیبانی فعال کردیم(مدت زمان پشتیبانی وارد کردیم) در صفحه محصول یک گزینه اضافه بشه مثلا ۶ ماه پشتیبانی بیشتر ۲۰ هزار تومان (زمان و هزینه اضافه قابل تغییر باشه) و به هزینه محصول اضافه بشه
– وقتی برای محصولی پشتیبانی تعیین شد ، زمانی که کاربر خواست تیکت بزنه از کاربر یک متنی دریافت کنه(که فروشنده محصولات بقیه رو پشتیبانی نکنه وقتش گرفته بشه) مثلا بعضی ها عنوان فیلد رو شماره تلفن بزارن و بعضی ها دامنه پشتیبانی

Support
صفیرزاده
3 months 28 days ago

با سلام
۱- اگر راهکار ایمن پیدا شود حتما اضافه میکنیم
۲- فعلا برنامه ای نداریم ، وردپرس یار با شرکت رایگان sms به توافق رسیده است و فقط شما هزینه شارژ تعداد SMS را پرداخت میکنید
۳- نظر شما به مدیریت ارجاع داده شد
۴- انتخاب فروشنده به عنوان پشتیبان در صورت فعال سازی انجام میشود و این مورد کاملا دلخواه است

Customer
ehsanchch
4 months 2 days ago

یه مورد دیگم به ذهنم رسید گفتم بگم ممکنه خوب باشه

در کنار ایجاد قابلیتی مثل گفتینو و رایچت

امکان ایجاد شرت کد برای استفاده در هر جای قالب و مهمتر ایجاد قابلیتی شبیه به گرویتی فرم رو درش لحاظ کنید که بشه به واسطه این افزونه بخش ارتباط با ما رو هم طراحی کرد.

اینطور یک افزونه یکپارچه برای ۳ قابلیت هم سو میشه، که باید بذای هر کدوم یه افزونه نصب کرد و شما یکپارچش کردید.

سپاس

Support
4 months 2 days ago

شرت کد که داریم و می توانید استفاده کنید ولی فرم تماس بازم هم از عملکرد محصول ما متفاوت است