افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار
اشتراك گذاری نوشته

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار | افزونه تیکت و پشتیبانی پیشرفته | افزونه تیکت ووکامرس 

بر کسی پوشیده نیست که هر سایتی نیاز به یک سیستم پشتیبانی دارد و ما امروز قصد داریم در وردپرس یار برای شما زیباترین سیستم تیکت و پشتیبانی وردپرس را با امکانات بسیار فراوان رونمایی کنیم.

یک افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته تمام عیار

  • محیط کاربری و مدیریت بسیار زیبا و کاربر پسند
  • هماهنگی کامل با ووکامرس و EDD
  • امکان تعیین محدودیت زمان و تعداد تیکت (ووکامرس)
  • اطلاع رسانی پیامکی ، تلگرامی و ایمیلی
  • امکان تمدید پشتیبانی توسط کاربر
  • ساخت دپارتمان با اجبار انتخاب محصول
  • هماهنگی کامل با افزونه دکان

همه چیز آماده است برای راه اندازی سیستم پشتیبانی فوق العاده ، افزونه را بخرید و شروع کنید…

هدیه افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته

ما در این افزونه حتی ظاهر مدیریت وردپرس شما را هم در نظر گرفتیم و همه چیز را بسیار شکیل و متفاوت درست کرده ایم :

مشاهده محیط مدیریت افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته در پنل پیشخوان وردپرس

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

تصویر محیط کاربری افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته سمت کاربر

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

و اکنون همه چیز برای شما محیا شده است تا بتوانید یک سیستم کاملا قدرتمند برای پشتیبانی خود داشته باشید.

افزونه ای که علاوه بر امکانات بسیار جالب به شما و کاربر سایت شما زیبایی بسیار خوبی را ارائه می دهد به نحوی که کاربر از بودن در محیط پشتیبانی سایت شما لذت ببرد.

لیست دیگر امکانات افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار :

  • ارسال و دریافت بی نهایت تیکت بدون هرگونه محدودیتی
  • امکان ساخت بی نهایت دپارتمان
  • ساخت بی نهایت کاربر پشتیبان
  • امکان ویژه تفکیک دپارتمان ها برای اجباری یا اختیاری بودن انتخاب محصول
  • امکان اتصال به تلگرام برای دریافت اعلانات
  • امکان اتصال به سامانه پیامکی برای دریافت اعلانات کاربر،مدیر و پشتیبان
  • ساخت بی نهایت پاسخ آماده
  • ساخت بی نهایت سوالات پر تکرار قبل از فرم ارسال تیکت 
  • امکان ویژه تمدید پشتیبانی با هزینه برای محصولات ووکامرس
  • امکان ویژه هماهنگی کامل با دکان برای ارسال خودکار تیکت به فروشنده ها
  • امکان قرار دادن آیکون شناور پشتیبانی در تمام محیط سایت
  • جستجو در تیکت ها بر اساس عنوان و آی دی
  • امکان آپلود ضمیمه برای تیکت ها
  • امکان تنظیم ارسال ایمیل برای کاربر و پشتیبان ( با محتوای دلخواه )
  • ایجکس و زیبا بودن پروسه ها در تمامی قسمت های افزونه
  • سیستم آپدیت خودکار برای افزونه
  • امکان ویژه مشاهده فایل های آپلود شده در تیکت ها و حذف آنها
  • و بسیاری از امکانات دیگر….

امیدوارم این محصول کاملا ایرانی بتواند تمام نیازهای شما را برای پشتیبانی محصولات براورده کند.

توجه : استفاده از این افزونه نیاز به نصب سورس گاردین روی هاست شما دارد (این قابلیت تقریبا روی همه هاست های دنیا پیشفرض می باشد و اگر نباشد با ارسال تیکت از سمت شما موظف به فعالسازی هستند)

نکته : افزونه دارای لایسنس می باشد و هر خرید برای  یک دامنه فعال می شود.

 

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۹.۳

    • – رفع شد : منطقه زمانی

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۹.۲

    • – رفع شد : مشکل اینتر در متن پیام کاربر

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۹.۱

    • – رفع شد : مشکل عنوان در پنل کاوه نگار
    • – رفع شد : مشکل ارسال عنوان در پاسخ مدیریت

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۹

    • – افزوده شد : شرت کد ارسال متن تیکت (تلگرام و ایمیل)
    • – افزوده شد :  امکان انتخاب متغییر ارسالی
    • – رفع شد : مشکل مدت زمان گذشته از تیکت

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۷

    • – افزوده شد : نمایش مدت زمان گذشته از پاسخ یا ارسال تیکت در سمت ادمین
    • – افزوده شد :  فیلتر کد های مخرب ارسالی توسط کاربر
    • – افزوده شد : بازگشت به لیست تیکت ها بعد از پاسخ در سمت ادمین
    • – رفع شد : ظاهر نا مناسب استایل مدیریت در حالت موبایل

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۶

    • – رفع شد :تداخل با افزونه یوآست سئو

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۵

    • – رفع شد : مشکلات بخش ایجاد لینک پرداخت

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۴

    • – افزوده شد : بخش ایجاد لینک پرداخت (درگاه زرین پال)
    • – افزوده شد : امکان حذف بخش اطلاعات پشتیبانی
    • – افزوده شد : امکان تغییر نام وضعیت های تیکت
    • – رفع شد : خالی شدن سبد خرید
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۳

    • – افزوده شد : استایل سفارشی
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۲

    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۱

    • – افزوده شد : پنل پیامکی آی پی پنل
    • – افزوده شد : پنل پیامکی کاوه نگار
    • – افزوده شد : پنل پیامکی SMS.ir
    • – افزوده شد : پنل پیامکی ملی پیامک
    • – افزوده شد : پنل پیامکی SSMS.ir
    • – افزودن شد : محدودیت ارسال متغییر در پیامک به یک عدد (عنوان تیکت)
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲

    • – افزوده شد : پنل پیامکی پارس گرین
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۱

    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

 

  1. vebeet

    vebeet

    خریدار

    عالیه خیلی خوبه
    فقط یه فیلد برای ادرس سایت و اطلاعات سایت اضافه کنید که مشتری پر کنه

  2. kernel

    kernel

    خریدار

    بسیار بسیار بسیار عالی و فوق حرفه ای

  3. کاربر

    کاربر

    آقا دمتون گرم خیلییییی عالی مرسی

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

Got something to discuss?


Customer
mahdiabdollahiyan99
16 days 15 hours ago

سلام وقتتون بخیر.
یه سوال داشتم برای پاسخ دادن به تیکت های این افزونه که احتیاج نیست وارد پنل کاربری خاصی مانند سایر افزونه های تیکت پشتیبانی بشیم؟؟؟
میشه از طریق همون پیشخوان مدیریت سایت جواب تیکت های پشتیبانی رو داد؟؟
چون من نسخه پشتیبانی پنل کاربری رو دارم از طریق پیشخوان میشه جواب تیکت ها رو داد

Support
صفیرزاده
16 days 1 hour ago

باسلام و عرض ادب
بله میتوانید از پیشخوان به تیکت ها پاسخ دهید.

Customer
alitanha
18 days 15 hours ago

با سلام
با توجه به اینکه محصول کد شده است اگر ما نیاز به تغییر و توسعه در این افزونه داشته باشیم میتوانیم آن را برونسپاری کنیم؟
با تشکر

Support
صفیرزاده
18 days 2 hours ago

با سلام
بله اگر برنامه نویس باشند میتوانند راه هایی برای توسعه پیدا کنند.

Customer
dcivil
28 days 12 hours ago

سلام آیا افزونه لایسنس و قفل گزاری دارد ؟

Support
صفیرزاده
27 days 23 hours ago

با سلام و عرض ادب
بله افزونه دارای لایسنس و کد شده می باشد

Customer
sajjad.sarookhani
1 month 3 days ago

چرا در ژاکت آپدیت شده ولی اینجا نشده؟

Support
صفیرزاده
1 month 3 days ago

با سلام
به دلیل وجود مشکل لایسنس در آپدیت ژاکت مجبور به تغییر نسخه شده ایم.

Customer
ehsann
1 month 24 days ago

سلام وقتتون بخیر باشه . در قسمت محدود سازی این امکان هستش که تعداد تیکت برفرض ۳ عددی رو بعد از پایان تیکت کسر کنه . و همچنین بعد از پایان یافتن تعداد یا مقدار اون تیکت بگه باید کاربری شارژ بشه . و مجددا محصول تهیه بشه؟

Support
صفیرزاده
1 month 17 days ago

با سلام و عرض ادب
مورد اول خیر ، مورد دوم اگر تیکت دارای تعداد باشد که بعد از اتمام تعداد به کاربر پیام تمدید پشتیبانی را میدهد

Customer
mahdibarzegari
2 months 1 day ago

سلام وقت شما بخیر ببخشید قالب من میهن کالا هست میخواستم ببینم سازگاری داره با قالب و اینکه بعد نصب گزینش به پنل کاربری اضافه میشه یا نه ممنون

Support
2 months 22 hours ago

سلام عرض ادب
هماهنگی با هر نوع قالبی دارد
در موردپنل اگر پنل کاربری گزینه های ووکامرس را لود میکند بله

Customer
navid4
2 months 21 days ago

نسخه رایگان این افزونه از سایت حذف شده؟
مطالب مربوط به مقایسش هست ولی خودش رو پیدا نکردم.

Support
2 months 21 days ago
Customer
dcivil
28 days 10 hours ago

امکان دانلود این نسخه وجود نداشت متاسفانه

Support
صفیرزاده
27 days 23 hours ago

باسلام
چه خطایی برای شما نمایش میدهد؟

Customer
navid4
2 months 21 days ago

خیلی ممنون بابت پاسخگویی سریع.
من نیاز به فیلدهای اضافی برای فرم پشتیبانی دارم.بجز موضوع و متن باید ۲-۳ تا فیلد تکست هم باشه که کاربر پر کنه و بشه اجباری یا اختیاری بودنش رو هم تنظیم کرد.
آیا تو نسخه حرفه ای این مورد وجود داره؟

Support
صفیرزاده
2 months 21 days ago

با سلام و عرض ادب
خیر ولی میتوانیم در آپدیت های بعدی ارائه دهیم

Customer
navid4
2 months 20 days ago

ممنون.لطفاً به محض ارائه اطلاع بدید تا نسبت به تهیه اقدام کنم.

Customer
محمد ابراهیم صادقی
2 months 21 days ago

ه نام خدا
با سلام و احترام؛

دو ماه پیش فرموده بودید که مورد زیر در لیست آپدیت های افزونه قرار داره و به زودی ارائه میشه
امکانش هست بفرمائید کی این اپدیت ارائه میشه؟

در رابطه با هماهنگی افزونه با افزونه دکان اگر امکان ارسال تیکت به فروشنده قبل از خرید محصول را هم ایجاد کنید خیلی عالی میشه. الان تنها پس از خرید محصول میشه به فروشنده تیکت زد. برای بعضی سایت ها اینکه قابلیتی وجود داشته باشه که مشتری بتونه از لیست فروشندگان یک فروشنده را انتخاب کنه و به اون فرشنده تیکت بزنه و مشورت قبل از خرید بگیره خیلی لازمه.

Customer
ali.rahmani7443
3 months 13 days ago

سلام
آیا از امکان پترن (الگو) پنل های پیامکی هم پشتیبانی میکند؟
بنده از پنل ippanel استفاده می کنم و برای این که از خطوط خدماتی عمومی استفاده کنم باید از پترن استفاده کنم، لطفا بفرمایید افزونه از پترن پشتیبانی می کند؟
با تشکر

Support
صفیرزاده
3 months 13 days ago

با سلام و عرض ادب
بله تمامی امکانات پیامکی بر اساس خطوط خدماتی نوشته شده اند

Customer
محمد ابراهیم صادقی
4 months 20 days ago

به نام خدا
با سلام و احترام؛

لطفا در صورت امکان برای بخش پشتیبانی در پنل فروشندگان دکان آیکون بهتری در نظر بگیرید.

Customer
mc74
4 months 20 days ago

سلام.یه بخش رو هم اضافه کنید برای css دلخواه که با هربار آپدیت دوباره نخوایم css کاستوم رو دوباره اعمال کنیم

Support
صفیرزاده
4 months 20 days ago

با سلام و عرض ادب
حتما در آپدیت بعدی افزوده میشود

Customer
محمد ابراهیم صادقی
4 months 20 days ago

به نام خدا
با سلام و احترام؛

در رابطه با هماهنگی افزونه با افزونه دکان اگر امکان ارسال تیکت به فروشنده قبل از خرید محصول را هم ایجاد کنید خیلی عالی میشه. الان تنها پس از خرید محصول میشه به فروشنده تیکت زد. برای بعضی سایت ها اینکه قابلیتی وجود داشته باشه که مشتری بتونه از لیست فروشندگان یک فروشنده را انتخاب کنه و به اون فرشنده تیکت بزنه و مشورت قبل از خرید بگیره خیلی لازمه.

Support
صفیرزاده
4 months 20 days ago

با سلام و عرض ادب
مورد ذکر شده در لیست آپدیت های محصول وجود دارد و به زودی ارائه میگردد

Customer
محمد ابراهیم صادقی
4 months 20 days ago

به نام خدا

با سلام و احترام؛

در صورت امکان یک تنظیم در افزونه قرار بدهید که بتوان نمایش بخش اطلاعات پشتیبانی را غیرفعال کرد. چون بعضی از سایت ها اساسا نمی خواهند پشتیبانی پولی ارائه دهند و می خواهند همه محصولات به صورت پیش فرض قابلیت پشتیبانی داشته باشند.

Support
صفیرزاده
4 months 20 days ago

با سلام و عرض ادب
در ورژن بعدی حتما لحاظ میشود

Customer
taktazsoft
4 months 26 days ago

سلام
نحوه تمدید محصول به چه صورت هست؟ ما به ازای هر محصولی که خریداری می شود پشتیبانی ارائه می دهیم ایا افزونه ساپورت میکنه مثلا کاربری محصول x رو ۲ بار خرید کنه تمدید پشتیبانی برای محصول دوبار حساب میشه یا نه فقط یکبار هست؟
آیا امکان انتقال تیکت ها از سایر افزونه به این افزونه هست؟

Support
صفیرزاده
4 months 24 days ago

با سلام و عرض ادب
آخرین خرید را برای پشتیبانی محصول در نظر میگیرد

Customer
mc74
4 months 30 days ago

من یه سری تغیبرات انجام دادم،با آپدیت این تغییرات از بین میره؟ تغیرات در سی اس ای

Support
4 months 30 days ago

سلام عرض ادب. بله . در نسخه بعدی امکان استایل سفارشی در تنظیمات قرار میدهیم تا کدهای خود را در آنجا قرار دهید و با آپدیت هم از بین نرود.

Customer
mc74
4 months 30 days ago

آپدیت رو باید دستی انجام بدم؟

Support
صفیرزاده
4 months 30 days ago

سلام و عرض ادب
بله فعلا باید دستی آپدیت نمایید ، اگر وردپرس ۵.۵ رو دارید میتونید از طریق بارگذاری افزونه نیز آپدیت نمایید