افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار | افزونه تیکت و پشتیبانی پیشرفته | افزونه تیکت ووکامرس
توضیحات این افزونه را بخوانید و حیرت زده بشوید…
بر کسی پوشیده نیست که هر سایتی نیاز به یک سیستم پشتیبانی دارد و ما امروز قصد داریم در وردپرس یار برای شما زیباترین سیستم تیکت و پشتیبانی وردپرس را با امکانات بسیار فراوان رونمایی کنیم.
یک افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته تمام عیار
- محیط کاربری و مدیریت بسیار زیبا و کاربر پسند
- هماهنگی کامل با ووکامرس و EDD
- امکان تعیین محدودیت زمان و تعداد تیکت (ووکامرس)
- اطلاع رسانی پیامکی ، تلگرامی و ایمیلی
- امکان تمدید پشتیبانی توسط کاربر
- ساخت دپارتمان با اجبار انتخاب محصول
- هماهنگی کامل با افزونه دکان
همه چیز آماده است برای راه اندازی سیستم پشتیبانی فوق العاده ، افزونه را بخرید و شروع کنید…

ما در این افزونه حتی ظاهر مدیریت وردپرس شما را هم در نظر گرفتیم و همه چیز را بسیار شکیل و متفاوت درست کرده ایم :
مشاهده محیط مدیریت افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته در پنل پیشخوان وردپرس

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار
تصویر محیط کاربری افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته سمت کاربر
افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار
و اکنون همه چیز برای شما محیا شده است تا بتوانید یک سیستم کاملا قدرتمند برای پشتیبانی خود داشته باشید.
افزونه ای که علاوه بر امکانات بسیار جالب به شما و کاربر سایت شما زیبایی بسیار خوبی را ارائه می دهد به نحوی که کاربر از بودن در محیط پشتیبانی سایت شما لذت ببرد.
لیست دیگر امکانات افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار :
- ارسال و دریافت بی نهایت تیکت بدون هرگونه محدودیتی
- امکان ساخت بی نهایت دپارتمان
- ساخت بی نهایت کاربر پشتیبان
- امکان ویژه تفکیک دپارتمان ها برای اجباری یا اختیاری بودن انتخاب محصول
- امکان اتصال به تلگرام برای دریافت اعلانات
- امکان اتصال به سامانه پیامکی برای دریافت اعلانات کاربر،مدیر و پشتیبان
- ساخت بی نهایت پاسخ آماده
- ساخت بی نهایت سوالات پر تکرار قبل از فرم ارسال تیکت
- امکان ویژه تمدید پشتیبانی با هزینه برای محصولات ووکامرس
- امکان ویژه هماهنگی کامل با دکان برای ارسال خودکار تیکت به فروشنده ها
- امکان قرار دادن آیکون شناور پشتیبانی در تمام محیط سایت
- جستجو در تیکت ها بر اساس عنوان و آی دی
- امکان آپلود ضمیمه برای تیکت ها
- امکان تنظیم ارسال ایمیل برای کاربر و پشتیبان ( با محتوای دلخواه )
- ایجکس و زیبا بودن پروسه ها در تمامی قسمت های افزونه
- سیستم آپدیت خودکار برای افزونه
- امکان ویژه مشاهده فایل های آپلود شده در تیکت ها و حذف آنها
- و بسیاری از امکانات دیگر….
امیدوارم این محصول کاملا ایرانی بتواند تمام نیازهای شما را برای پشتیبانی محصولات براورده کند.
توجه : استفاده از این افزونه نیاز به نصب سورس گاردین روی هاست شما دارد (این قابلیت تقریبا روی همه هاست های دنیا پیشفرض می باشد و اگر نباشد با ارسال تیکت از سمت شما موظف به فعالسازی هستند)
نکته : افزونه دارای لایسنس می باشد و هر خرید برای یک دامنه فعال می شود.
:: تغییرات نسخه ۱.۳.۴
:: تغییرات نسخه ۱.۳.۳
:: تغییرات نسخه ۱.۳.۲
:: تغییرات نسخه ۱.۳.۱
:: تغییرات نسخه ۱.۳
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۹.۳
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۹.۲
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۹.۱
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۹
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۷
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۶
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۵
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۴
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۳
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۲
:: تغییرات نسخه ۱.۲.۱
:: تغییرات نسخه ۱.۲
:: تغییرات نسخه ۱.۱
|
محمد مهدی نژاد (خریدار محصول) –
آپدیت جدید کلا افزونه رو از کار انداخته….!
صفیرزاده (خریدار محصول) –
با سلام و عرض ادب
افزونه را مجدد دانلود و نصب نمایید
مصطفی دهقان (خریدار محصول) –
اوکی شده است
mahdiabdollahiyan99 –
سلام وقتتون بخیر.
یه سوال داشتم برای پاسخ دادن به تیکت های این افزونه که احتیاج نیست وارد پنل کاربری خاصی مانند سایر افزونه های تیکت پشتیبانی بشیم؟؟؟
میشه از طریق همون پیشخوان مدیریت سایت جواب تیکت های پشتیبانی رو داد؟؟
چون من نسخه پشتیبانی پنل کاربری رو دارم از طریق پیشخوان میشه جواب تیکت ها رو داد
صفیرزاده (خریدار محصول) –
باسلام و عرض ادب
بله میتوانید از پیشخوان به تیکت ها پاسخ دهید.
alitanha –
با سلام
با توجه به اینکه محصول کد شده است اگر ما نیاز به تغییر و توسعه در این افزونه داشته باشیم میتوانیم آن را برونسپاری کنیم؟
با تشکر
صفیرزاده (خریدار محصول) –
با سلام
بله اگر برنامه نویس باشند میتوانند راه هایی برای توسعه پیدا کنند.
dcivil –
سلام آیا افزونه لایسنس و قفل گزاری دارد ؟
صفیرزاده (خریدار محصول) –
با سلام و عرض ادب
بله افزونه دارای لایسنس و کد شده می باشد
sajjad.sarookhani (خریدار محصول) –
چرا در ژاکت آپدیت شده ولی اینجا نشده؟
صفیرزاده (خریدار محصول) –
با سلام
به دلیل وجود مشکل لایسنس در آپدیت ژاکت مجبور به تغییر نسخه شده ایم.
ehsann (خریدار محصول) –
سلام وقتتون بخیر باشه . در قسمت محدود سازی این امکان هستش که تعداد تیکت برفرض ۳ عددی رو بعد از پایان تیکت کسر کنه . و همچنین بعد از پایان یافتن تعداد یا مقدار اون تیکت بگه باید کاربری شارژ بشه . و مجددا محصول تهیه بشه؟
صفیرزاده (خریدار محصول) –
با سلام و عرض ادب
مورد اول خیر ، مورد دوم اگر تیکت دارای تعداد باشد که بعد از اتمام تعداد به کاربر پیام تمدید پشتیبانی را میدهد
vebeet (خریدار محصول) –
عالیه خیلی خوبه
فقط یه فیلد برای ادرس سایت و اطلاعات سایت اضافه کنید که مشتری پر کنه
mahdibarzegari –
سلام وقت شما بخیر ببخشید قالب من میهن کالا هست میخواستم ببینم سازگاری داره با قالب و اینکه بعد نصب گزینش به پنل کاربری اضافه میشه یا نه ممنون
مصطفی دهقان –
سلام عرض ادب
هماهنگی با هر نوع قالبی دارد
در موردپنل اگر پنل کاربری گزینه های ووکامرس را لود میکند بله
navid4 –
نسخه رایگان این افزونه از سایت حذف شده؟
مطالب مربوط به مقایسش هست ولی خودش رو پیدا نکردم.
مصطفی دهقان –
https://www.wp-yar.ir/downloads/support-wordpress-plugin/
navid4 –
خیلی ممنون بابت پاسخگویی سریع.
من نیاز به فیلدهای اضافی برای فرم پشتیبانی دارم.بجز موضوع و متن باید ۲-۳ تا فیلد تکست هم باشه که کاربر پر کنه و بشه اجباری یا اختیاری بودنش رو هم تنظیم کرد.
آیا تو نسخه حرفه ای این مورد وجود داره؟
صفیرزاده (خریدار محصول) –
با سلام و عرض ادب
خیر ولی میتوانیم در آپدیت های بعدی ارائه دهیم
navid4 –
ممنون.لطفاً به محض ارائه اطلاع بدید تا نسبت به تهیه اقدام کنم.
dcivil –
امکان دانلود این نسخه وجود نداشت متاسفانه
صفیرزاده (خریدار محصول) –
باسلام
چه خطایی برای شما نمایش میدهد؟
محمد ابراهیم صادقی (خریدار محصول) –
ه نام خدا
با سلام و احترام؛
دو ماه پیش فرموده بودید که مورد زیر در لیست آپدیت های افزونه قرار داره و به زودی ارائه میشه
امکانش هست بفرمائید کی این اپدیت ارائه میشه؟
در رابطه با هماهنگی افزونه با افزونه دکان اگر امکان ارسال تیکت به فروشنده قبل از خرید محصول را هم ایجاد کنید خیلی عالی میشه. الان تنها پس از خرید محصول میشه به فروشنده تیکت زد. برای بعضی سایت ها اینکه قابلیتی وجود داشته باشه که مشتری بتونه از لیست فروشندگان یک فروشنده را انتخاب کنه و به اون فرشنده تیکت بزنه و مشورت قبل از خرید بگیره خیلی لازمه.