افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار
اشتراك گذاری نوشته

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار | افزونه تیکت و پشتیبانی پیشرفته | افزونه تیکت ووکامرس 

بر کسی پوشیده نیست که هر سایتی نیاز به یک سیستم پشتیبانی دارد و ما امروز قصد داریم در وردپرس یار برای شما زیباترین سیستم تیکت و پشتیبانی وردپرس را با امکانات بسیار فراوان رونمایی کنیم.

یک افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته تمام عیار

  • محیط کاربری و مدیریت بسیار زیبا و کاربر پسند
  • هماهنگی کامل با ووکامرس و EDD
  • امکان تعیین محدودیت زمان و تعداد تیکت (ووکامرس)
  • اطلاع رسانی پیامکی ، تلگرامی و ایمیلی
  • امکان تمدید پشتیبانی توسط کاربر
  • ساخت دپارتمان با اجبار انتخاب محصول
  • هماهنگی کامل با افزونه دکان

همه چیز آماده است برای راه اندازی سیستم پشتیبانی فوق العاده ، افزونه را بخرید و شروع کنید…

هدیه افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته

ما در این افزونه حتی ظاهر مدیریت وردپرس شما را هم در نظر گرفتیم و همه چیز را بسیار شکیل و متفاوت درست کرده ایم :

مشاهده محیط مدیریت افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته در پنل پیشخوان وردپرس

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

تصویر محیط کاربری افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته سمت کاربر

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار

و اکنون همه چیز برای شما محیا شده است تا بتوانید یک سیستم کاملا قدرتمند برای پشتیبانی خود داشته باشید.

افزونه ای که علاوه بر امکانات بسیار جالب به شما و کاربر سایت شما زیبایی بسیار خوبی را ارائه می دهد به نحوی که کاربر از بودن در محیط پشتیبانی سایت شما لذت ببرد.

لیست دیگر امکانات افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس یار :

  • ارسال و دریافت بی نهایت تیکت بدون هرگونه محدودیتی
  • امکان ساخت بی نهایت دپارتمان
  • ساخت بی نهایت کاربر پشتیبان
  • امکان ویژه تفکیک دپارتمان ها برای اجباری یا اختیاری بودن انتخاب محصول
  • امکان اتصال به تلگرام برای دریافت اعلانات
  • امکان اتصال به سامانه پیامکی برای دریافت اعلانات کاربر،مدیر و پشتیبان
  • ساخت بی نهایت پاسخ آماده
  • ساخت بی نهایت سوالات پر تکرار قبل از فرم ارسال تیکت 
  • امکان ویژه تمدید پشتیبانی با هزینه برای محصولات ووکامرس
  • امکان ویژه هماهنگی کامل با دکان برای ارسال خودکار تیکت به فروشنده ها
  • امکان قرار دادن آیکون شناور پشتیبانی در تمام محیط سایت
  • جستجو در تیکت ها بر اساس عنوان و آی دی
  • امکان آپلود ضمیمه برای تیکت ها
  • امکان تنظیم ارسال ایمیل برای کاربر و پشتیبان ( با محتوای دلخواه )
  • ایجکس و زیبا بودن پروسه ها در تمامی قسمت های افزونه
  • سیستم آپدیت خودکار برای افزونه
  • امکان ویژه مشاهده فایل های آپلود شده در تیکت ها و حذف آنها
  • و بسیاری از امکانات دیگر….

امیدوارم این محصول کاملا ایرانی بتواند تمام نیازهای شما را برای پشتیبانی محصولات براورده کند.

توجه : استفاده از این افزونه نیاز به نصب سورس گاردین روی هاست شما دارد (این قابلیت تقریبا روی همه هاست های دنیا پیشفرض می باشد و اگر نباشد با ارسال تیکت از سمت شما موظف به فعالسازی هستند)

نکته : افزونه دارای لایسنس می باشد و هر خرید برای  یک دامنه فعال می شود.

 

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۶

    • – رفع شد :تداخل با افزونه یوآست سئو

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۵

    • – رفع شد : مشکلات بخش ایجاد لینک پرداخت

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۴

    • – افزوده شد : بخش ایجاد لینک پرداخت (درگاه زرین پال)
    • – افزوده شد : امکان حذف بخش اطلاعات پشتیبانی
    • – افزوده شد : امکان تغییر نام وضعیت های تیکت
    • – رفع شد : خالی شدن سبد خرید
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۳

    • – افزوده شد : استایل سفارشی
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۲

    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲.۱

    • – افزوده شد : پنل پیامکی آی پی پنل
    • – افزوده شد : پنل پیامکی کاوه نگار
    • – افزوده شد : پنل پیامکی SMS.ir
    • – افزوده شد : پنل پیامکی ملی پیامک
    • – افزوده شد : پنل پیامکی SSMS.ir
    • – افزودن شد : محدودیت ارسال متغییر در پیامک به یک عدد (عنوان تیکت)
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۲

    • – افزوده شد : پنل پیامکی پارس گرین
    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

:: تغییرات نسخه ۱.۱

    • – رفع شد : رفع کامل مشکلات گزارش شده

 

  1. kernel

    kernel

    خریدار

    بسیار بسیار بسیار عالی و فوق حرفه ای

  2. کاربر

    کاربر

    آقا دمتون گرم خیلییییی عالی مرسی

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

سوالات پیش از خرید خود را مطرح کنید.


مشتری
ali.rahmani7443
15 روز 10 ساعت قبل

سلام
آیا از امکان پترن (الگو) پنل های پیامکی هم پشتیبانی میکند؟
بنده از پنل ippanel استفاده می کنم و برای این که از خطوط خدماتی عمومی استفاده کنم باید از پترن استفاده کنم، لطفا بفرمایید افزونه از پترن پشتیبانی می کند؟
با تشکر

پشتیبانی و لایسنس
صفیرزاده
15 روز 9 ساعت قبل

با سلام و عرض ادب
بله تمامی امکانات پیامکی بر اساس خطوط خدماتی نوشته شده اند

مشتری
محمد ابراهیم صادقی
1 ماه 22 روز قبل

به نام خدا
با سلام و احترام؛

لطفا در صورت امکان برای بخش پشتیبانی در پنل فروشندگان دکان آیکون بهتری در نظر بگیرید.

مشتری
mc74
1 ماه 23 روز قبل

سلام.یه بخش رو هم اضافه کنید برای css دلخواه که با هربار آپدیت دوباره نخوایم css کاستوم رو دوباره اعمال کنیم

پشتیبانی و لایسنس
صفیرزاده
1 ماه 22 روز قبل

با سلام و عرض ادب
حتما در آپدیت بعدی افزوده میشود

مشتری
محمد ابراهیم صادقی
1 ماه 23 روز قبل

به نام خدا
با سلام و احترام؛

در رابطه با هماهنگی افزونه با افزونه دکان اگر امکان ارسال تیکت به فروشنده قبل از خرید محصول را هم ایجاد کنید خیلی عالی میشه. الان تنها پس از خرید محصول میشه به فروشنده تیکت زد. برای بعضی سایت ها اینکه قابلیتی وجود داشته باشه که مشتری بتونه از لیست فروشندگان یک فروشنده را انتخاب کنه و به اون فرشنده تیکت بزنه و مشورت قبل از خرید بگیره خیلی لازمه.

پشتیبانی و لایسنس
صفیرزاده
1 ماه 23 روز قبل

با سلام و عرض ادب
مورد ذکر شده در لیست آپدیت های محصول وجود دارد و به زودی ارائه میگردد

مشتری
محمد ابراهیم صادقی
1 ماه 23 روز قبل

به نام خدا

با سلام و احترام؛

در صورت امکان یک تنظیم در افزونه قرار بدهید که بتوان نمایش بخش اطلاعات پشتیبانی را غیرفعال کرد. چون بعضی از سایت ها اساسا نمی خواهند پشتیبانی پولی ارائه دهند و می خواهند همه محصولات به صورت پیش فرض قابلیت پشتیبانی داشته باشند.

پشتیبانی و لایسنس
صفیرزاده
1 ماه 23 روز قبل

با سلام و عرض ادب
در ورژن بعدی حتما لحاظ میشود

مشتری
taktazsoft
1 ماه 28 روز قبل

سلام
نحوه تمدید محصول به چه صورت هست؟ ما به ازای هر محصولی که خریداری می شود پشتیبانی ارائه می دهیم ایا افزونه ساپورت میکنه مثلا کاربری محصول x رو ۲ بار خرید کنه تمدید پشتیبانی برای محصول دوبار حساب میشه یا نه فقط یکبار هست؟
آیا امکان انتقال تیکت ها از سایر افزونه به این افزونه هست؟

پشتیبانی و لایسنس
صفیرزاده
1 ماه 26 روز قبل

با سلام و عرض ادب
آخرین خرید را برای پشتیبانی محصول در نظر میگیرد

مشتری
mc74
2 ماه 2 روز قبل

من یه سری تغیبرات انجام دادم،با آپدیت این تغییرات از بین میره؟ تغیرات در سی اس ای

پشتیبانی و لایسنس
2 ماه 2 روز قبل

سلام عرض ادب. بله . در نسخه بعدی امکان استایل سفارشی در تنظیمات قرار میدهیم تا کدهای خود را در آنجا قرار دهید و با آپدیت هم از بین نرود.

مشتری
mc74
2 ماه 2 روز قبل

آپدیت رو باید دستی انجام بدم؟

پشتیبانی و لایسنس
صفیرزاده
2 ماه 1 روز قبل

سلام و عرض ادب
بله فعلا باید دستی آپدیت نمایید ، اگر وردپرس ۵.۵ رو دارید میتونید از طریق بارگذاری افزونه نیز آپدیت نمایید

مشتری
mc74
2 ماه 3 روز قبل

سلام.میخواستم جلوی اضافه شدن خودکار منو افزونه به حساب کاربری ووکامرس رو بگیرم و بر حسب نیاز با شورتکد این کار رو انجام بدم!

پشتیبانی و لایسنس
2 ماه 3 روز قبل

سلام. موارد پشتیبانی محصولات را فقط باید با ارسال تیکت دنبال نمایید.

مشتری
محمد ابراهیم صادقی
2 ماه 24 روز قبل

در را بطه با دکان؛ آیا این امکان وجود داره که افراد قبل از خرید محصول به فروشنده تیکت بزنن و ازش راهنمایی قبل از خرید محصول بگیرن؟

پشتیبانی و لایسنس
صفیرزاده
2 ماه 24 روز قبل

با سلام و عرض ادب
میتوانید یک دپارتمان به برای پشتیبانی بدون اجباری بودن محصول ایجاد کنید و سپس گزینه پشتیبانی فروشنده را فعال نمایید

مشتری
sabzkarmahdi070
2 ماه 28 روز قبل

ممنونبابت توضیحات

بله درست هست رایگان sms فقط هزینه پیامک ها پرداخت میشه. ولی به خاطر افزونه باز باید کل مراحل ثبت نام و تایید هویت تو یک درگاه دیگه طی کنیم که خب وقتی یک پنل دیگه از قبل دارم لازم نیست
این افزودن ippanel به صورت شخصی چقدر هزینش میشه؟

و مورد ۴ منظورم کلی هست یعنی چه وقتی از افزونه تیکت به صورت شخصی(بدون دکان) چه با دکان موقع ارسال تیکت برای محصول خریداری شده یک متن مثلا دامنه پشتیبانی گرفته بشه تا فروشنده ها یا مدیر اصلی برای هر خرید یک دامنه رو پشتیبانی کنن | این مورد ۴ هم اگر شخصی سازی هست هزینش رو اعلام کنید.

مشتری
sabzkarmahdi070
2 ماه 28 روز قبل

سلام
خیلی خوب هست فقط چند مورد هست که اگر اضافه بشه عالی ترش می کنه. لطفا برای بروزرسانی های بعدی برسی کنید:

-اطلاع رسانی تلگرامی با ربات ، همونطور که در پیامک به پشتیبان و کاربر رو داره در تلگرام هم اضافه بشه(اطلاع رسانی دریافت بشه از طرف مقابل به فروشنده و مشتری هم اضافه بشه) میشه کاری کرد وقتی ربات استارت میشه درخواست اشتراک گذاشتن شماره تلفن کنه و از اون شماره تلفن کاربر رو توی سایت برای اطلاع رسانی پیدا کنه
-یک مورد دیگه درگاه پیامک ippanel اضافه بشه چون چندین پنل معروف با api سایت ippanel یکی هستن یعنی ippanel اضافه بشه حداقل کاربران ۱۰ تا درگاه می تونن بهش متصل بشن
– یک ابزارک اضافه بشه یا کدی اضافه بشه زیر توضیحات کوتاه یا زیر دکمه افوزدن به سبد برای محصولاتی که پشتیبانی فعال کردیم(مدت زمان پشتیبانی وارد کردیم) در صفحه محصول یک گزینه اضافه بشه مثلا ۶ ماه پشتیبانی بیشتر ۲۰ هزار تومان (زمان و هزینه اضافه قابل تغییر باشه) و به هزینه محصول اضافه بشه
– وقتی برای محصولی پشتیبانی تعیین شد ، زمانی که کاربر خواست تیکت بزنه از کاربر یک متنی دریافت کنه(که فروشنده محصولات بقیه رو پشتیبانی نکنه وقتش گرفته بشه) مثلا بعضی ها عنوان فیلد رو شماره تلفن بزارن و بعضی ها دامنه پشتیبانی

پشتیبانی و لایسنس
صفیرزاده
2 ماه 28 روز قبل

با سلام
۱- اگر راهکار ایمن پیدا شود حتما اضافه میکنیم
۲- فعلا برنامه ای نداریم ، وردپرس یار با شرکت رایگان sms به توافق رسیده است و فقط شما هزینه شارژ تعداد SMS را پرداخت میکنید
۳- نظر شما به مدیریت ارجاع داده شد
۴- انتخاب فروشنده به عنوان پشتیبان در صورت فعال سازی انجام میشود و این مورد کاملا دلخواه است

مشتری
ehsanchch
3 ماه 4 روز قبل

یه مورد دیگم به ذهنم رسید گفتم بگم ممکنه خوب باشه

در کنار ایجاد قابلیتی مثل گفتینو و رایچت

امکان ایجاد شرت کد برای استفاده در هر جای قالب و مهمتر ایجاد قابلیتی شبیه به گرویتی فرم رو درش لحاظ کنید که بشه به واسطه این افزونه بخش ارتباط با ما رو هم طراحی کرد.

اینطور یک افزونه یکپارچه برای ۳ قابلیت هم سو میشه، که باید بذای هر کدوم یه افزونه نصب کرد و شما یکپارچش کردید.

سپاس

پشتیبانی و لایسنس
3 ماه 4 روز قبل

شرت کد که داریم و می توانید استفاده کنید ولی فرم تماس بازم هم از عملکرد محصول ما متفاوت است

مشتری
ehsanchch
3 ماه 4 روز قبل

سلام امکانات عالی هست

آیا قابلیت پشتیبانی انلاین مثل گفتینو یا رایچت رو هم داره تا نیاز نباشه از افزونه جدا گانه استفاده کنیم چون یکی از معضلات اینه برای هر چیزی باید ۱۰ تا افزونه نصب کرد اگر این امکان پیاده سازی بشه تا از رایچت و… هم بی نیاز بشیم عالی میشه.

تشکر

پشتیبانی و لایسنس
3 ماه 4 روز قبل

سلام عرض ادب
این دو مورد کلا از هم جدا هستند. رایچت سیستم پشتیبانی آنلاین هست و ما سیستم تیکت پشتیبانی