به مرکز پشتیبانی وردپرس یار خوش آمدید.

برای استفاده از سیستم پشتیبانی، باید در این بخش ثبت نام کنید. لطفا تمام موارد زیر را بخوانید.

نکات ثبت نام:

1- حتما با همان ایمیل و شناسه ای که در سایت اصلی وردپرس یار ثبت نام کرده اید، در بخش پشتیبانی هم ثبت نام کنید.

2- ثبت نام ها توسط مدیریت تایید میشوند. بنابراین پس از ثبت نام منتظر باشید تا ثبت نام شما تایید گردد. اگر پس از 12 ساعت هیچ ایمیلی دریافت نکردید، از فرم تماس سایت ایمیل بزنید و پیگیری کنید.

3- سیستم پشتیبانی مخصوص خریداران میباشد و ثبت نام سایر افراد تایید نمیگردد.

4- ما از آدرس ایمیل شما برای ارسال یک کلمه عبور امن و لینک تایید اکانت شما استفاده خواهیم کرد. پیشنهاد میکنیم برای عدم فراموشی رمز عبور، پس از عضویت آن را به همان رمزی که در سایت اصلی وردپرس یار ثبت کرده اید، تغییر دهید.

برای ثبت نام به این بخش مراجعه کنید.

مزایای سیستم جدید پشتیبانی وردپرس یار:

1- قابلیت پیگیری سوال و جواب های داده شده بین تیم پشتیبانی و مشتری

2- قابلیت جستجو در بین سوال و جواب های سایرین

3- قابلیت پیگیری کردن موضوعات مورد علاقه

راهنما و قوانین  استفاده از سیستم:

شما به راحتی میتوانید سوال خود را در غالب یک موضوع جدید در بخش پشتیبانی مطرح کنید تا تیم پشتیبانی وردپرس یار به سوال شما پاسخ دهد و شما را راهنمایی کند. در این باب، لازم است که حتما موارد زیر را رعایت کنید:

1- در صفحه اول بخش پشتیبانی، لیست تمام انجمن ها وجود دارد. حتما سوال خود را در انجمن مربوط به خودش بپرسید. مثلا اگر سوال شما مربوط به قالب انفولد است، حتما سوال خود را در انجمن قالب وردپرس انفولد بپرسید. اگر انجمن مورد نظر در صفحه اول وجود نداشت، سوال خود را در بخش سایر قالب های وردپرس و یا سایر افزونه های وردپرس بپرسید.

2- سوال جدید را حتما در یک موضوع جدید بپرسید و از بازکردن موضوعات قدیمی بپرهیزید.

3- برای سوال خود یک عنوان کوتاه و مناسب بگذارید و توضیح را به صورت کامل بدهید. مثلا اگر درباره هدر قالب انفولد مشکل یا سوالی دارید، عنوان سوال شما به صورت “هدر قالب وردپرس انفولد” باشد و در توضیحات، مشکل یا سوال را به صورت کامل تر توضیح دهید.

4- اگر نیاز به دادن یوزر/پسورد داشبورد وردپرس و یا پنل هاست شما بود، حتما پاسخ را به صورت خصوصی تنظیم کنید. برای این منظور کافی است گزینه “به عنوان پاسخ خصوصی تنظیم شود” را تیک بزنید. در این حالت به جز تیم پشتیبانی و خود شما، کس دیگری جواب شما را نمیبیند.

5- بخش پشتیبانی، سیستم چت نیست! معمولا سوالات بین 3 تا 12 ساعت جواب داده میشوند ولی گاهی با توجه به شرایط مختلف ممکن است تا 48 ساعت به طول انجامد. بنابراین در طول این مدت از آپدیت سوال و پاسخ های پیاپی و اسپم به سوال خود، که تاثیری هم در سرعت پاسخ دهی تیم پشتیبانی به شما ندارد، اکیدا بپرهیزید.

6- فقط مشکلات و سوالات مربوط به محصولی که از سایت وردپرس یار خریده اید، در بخش پشتیبانی مطرح کنید. ما مسئول پشتیبانی بد سایر سایت ها نیستیم! بنابراین اگر محصولی را از سایر سایت ها خریده اید، به هیچ وجه در بخش پشتیبانی ما مطرح نکنید چون ما مسئولیتی در قبال آن نداریم. در صورتی که مشاهده گردد برای محصولی که از سایر سایت ها خریده اید، در بخش پشتیبانی ما اقدام به بیان مشکلات و سوالات آن میکنید، اکانت شما در بخش پشتیبانی معلق خواهد شد!

7- قبل از پرسیدن سوال، لطفا در بخش پشتیبانی و در سایت گوگل درباره آن جستجو کنید تا سریعتر به جواب برسید. بیش از 60% از سوالات کاربران، مربوط به بخش های بسیار ساده ی خود وردپرس است و به محصول خریداری شده ارتباطی ندارد. بنابراین اول جستجو کنید و اگر به جواب نرسیدید اقدام به پرسیدن سوال خود کنید.

8- هر گونه تبلیغات در سایت ممنوع است.

 

با تشکر از همه ی کاربران عزیز وردپرس یار