با سلام خدمت شما کاربران و همراهان همیشگی وردپرس یار.

همان طور که میدانید وردپرس یار فعالیت گسترده و تخصصی در زمینه قالب ها و پلاگین های وردپرس دارد و همواره کاربران زیادی، وردپرس یار را به عنوان معتمدترین سایت فروش محصولات وردپرس انتخاب میکنند.

وردپرس یار به عنوان یک سایت معتبر با بیش از 2000 کاربر در طول یک سال، به شما اطمینان میدهد که همیشه از خرید خود از وردپرس یار راضی خواهید بود.

وردپرس یار

خدمات ارائه شده در وردپرس یار:

مبتکر و اولین ارائه دهنده ی قالب های وردپرس با بیش از 60 فونت فارسی:

وردپرس یار برای اولین بار در ایران، قالب های وردپرس را به فونت های فارسی زیبا مجهز کرد. با توجه به اینکه قالب های وردپرس از حالت تک منظوره خارج شده اند و میتوان از آن ها برای اهداف مختلفی استفاده کرد، لذا لازم بود تا در سایت های مختلف، فونت های فارسی متفاوتی نیز استفاده شود. لذا این ایده در ذهن ما جرقه زد که فونت های فارسی را در پنل قالب ها اضافه کنیم. بعد از کمی بررسی، موفق به تجهیز قالب ها به 40 فونت فارسی شدیم و بعد از 2 ماه، حدود 20 فونت زیبای دیگر نیز به آن ها اضافه کردیم که در مجموع تعداد فونت های هر قالب به بیش از 60 عدد رسید. هر چند با توجه به فضای وب فارسی، عده ای کپی برداری کردند ولی خب … .

اکنون شما به راحتی میتوایند از پنل تنظیمات قالب، فونت های مورد نظر را برای قالب سایت خود تنظیم کنید. همچنین برای سهولت و تسریع در انتخاب فونت، یک دمو از فونت های فارسی آماده کردیم تا شما راحت تر بتوانید فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

[button color=”blue” size=”small” link=”https://www.wp-yar.ir/wpyar-FontDemo” ]جهت مشاهده دموی فونت های فارسی کلیک کنید[/button]

پس از مراجعه به دموی فونت ها، با کلیک بر روی دکمه موجود در سمت راست صفحه، لیست فونت ها برای شما باز میشود و سپس با کلیک بر روی فونت مورد نظر، فونت تمام صفحه به همان فونت تبدیل میشود.

نکته اول. فونت های مختلف برای بخش های مختلفی از سایت مناسب اند. مثلا فونت های ضخیم معمولا برای عناوین مناسب تر هستند.

نکته دوم. سیستم فونت های وردپرس یار به گونه ای است که فقط فونتی که استفاده کرده اید در سایت شما بارگزاری میشود و به هیچ وجه همه ی 60 فونت در سایت شما بارگذاری نمیشود. مثلا اگر فقط از فونت Yekan و Rezvan استفاده کنید، فقط همین 2 فونت در سایت شما بارگزاری میشود.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی و رای اعتماد از بانک مرکزی:

همان طور که میدانید پلیس فتا تاکید کرده است که از سایت های فاقد نماد اعتماد خرید نکنید. وردپرس یار دارای نماد اعتماد الکترونیکی از شرکت enamad و رای اعتماد از بانک مرکزی است. پس با خیال راحت میتوانید از وردپرس یار خرید کنید.

بهترین کیفیت در بین سایت های مشابه:

اگر از دنبال کنندگان وردپرس یار باشید حتما متوجه کیفیت بالای ما در در آماده سازی محصولات شده اید. با توجه به اینکه ما وسواس زیادی در آماده سازی محصولات داریم همواره سعی میکنیم کیفیت کار خود را افزایش دهیم.

وردپرس یار تنها سایت ایرانی میباشد که با طراحان بزرگ Themeforest قرار داد بسته است:

همان طور که در بالا ذکر شد، با توجه به کیفیت بالای کار وردپرس یار، توانسته ایم با تیم های بزرگ Themeforest قرارداد ببندیم و فایل راست چین قالب را برای قالب های آن ها آماده کنیم. برخی از تیم هایی که با آن ها قرارداد بستیم:

[checklist]

  • تیم Kriesi : برای قالب Enfold
  • تیم Qode : برای قالب Bridge و قالب Elision
  • تیم artbees : برای قالب Jupiter
  • تیم ThemeNectar : برای قالب Salient
  • تیم TrueThemes : برای قالب Karma
  • تیم SwiftIdeas : برای قالب Neighborhood
  • تیم hogash : برای قالب Kallyas
  • و تعدادی از تیم های دیگر.

[/checklist]

این همکاری نشان از کیفیت برتر وردپرس یار است که تنها سایت وردپرس ایرانی است که با تیم های Themeforest همکاری میکند.

وردپرس یار

ارائه آپدیت های رایگان و منظم برای محصولات:

وردپرس یار با توجه به تعهد خود، همواره آخرین نسخه از قالب ها و پلاگین ها را به صورت رایگان برای مشتریان آماده میکند و در اختیار آن ها قرار میدهد. بنابراین با خرید از وردپرس یار، همیشه آپدیت خواهید بود.

دو دلیل مهم برای اینکه قالب و پلاگین های خود را آپدیت کنید وجود دارد:

1- نسخه های قبلی قالب یا پلاگین ممکن است با نسخه های جدیدتر وردپرس سازگار نباشد و از کار بیفتد. به عنوان مثال نسخه 3.7 قالب محبوب انفولد به کلی با وردپرس 4 مشکل پیدا کرد که با آپدیت قالب انفولد به نسخه 3.8 این مشکلات حل شد. بنابراین لازم است تا همیشه نسخه های جدید قالب و پلاگین در دسترس شما قرار بگیرد که وردپرس یار به صورت منظم این کار را انجام میدهد.

2- قطعا در نسخه های جدید، امکانات جدیدی در قالب و پلاگین ها اضافه میشود و باگ های قبلی برطرف میشود. پس آپدیت قالب و پلاگین ها باعث بهبود عملکرد آن میشود.

پشتیبانی رایگان و دائمی محصولات:

اقدام به خرید از جانب شما یعنی شروع تعهد ما نسب به شما. با خرید از وردپرس یار، تازه کار ما با شما شروع میشود و همواره از پشتیبانی ما برخوردار خواهید بود. پس تا با ما هستید نگران هیچ چیز نباشید :دی

وردپرس یار برای اولین بار در میان سایت های ایرانی، اقدام به راه اندازی بخش پشتیبانی ویژه ای کرده است که میتوانید در این بخش علاوه بر پرسیدن سوال، در میان سوالات سایر کاربران نیز جستجو کنید. شاید سوال شما را از قبل پاسخ داده باشیم :دی

دسترسی دائمی به محصولات خریداری شده از طریق پنل کاربری:

در نسخه قبلی سایت همیشه آپدیت محصولات از طریق ایمیل برای خریداران ارسال میشد. ولی در نسخه جدید این امکان را فراهم کردیم تا شما هر زمان که نیاز دارید، نسخه جدید محصول را از پنل کاربری خود دانلود کنید.

همیشه با آپدیت شدن یک محصول، ایمیلی برای کل خریداران آن محصول ارسال میشود تا از آماده شدن آپدیت محصولی که خریده اند آگاه شوند. سپس میتوانید به پنل کاربری خود مراجعه کنید و نسخه جدید محصول را دانلود کنید.

ارائه تخفیف های موضوعی و حمایتی برای کاربران:

ما دو نوع تخفیف برای کاربران در نظر گرفته ایم:

– تخفیف های موضوعی: این نوع تخفیف ها معمولا در زمان مناسبت ها و اعیاد بزرگ مانند عید نوروز، عید قربان و … در سایت فعال میشود و همه میتوانند از آن استفاده کنند. این تخفیف ها بین 10 تا 50 درصد میباشد. پس مراجعه به وردپرس یار در زمان مناسبت های خاص را فراموش نکنید :دی

– تخفیف های حمایتی: از آنجایی که کاربران با یک بار خرید، مشتری دائم ما میشوند و خریدهای بعدی را نیز از سایت ما انجام میدهند و همچنین با توجه به پیشنهاد خود این افراد، تصمیم به اجرای طرح تخفیف حمایتی گرفتیم. در این طرح، بلافاصله بعد از هر خرید، یک کد تخفیف 10 درصدی به شما داده میشود که میتوانید از آن در خرید بعدی استفاده کنید. کد تخفیف را برای استفاده در خرید بعدی، حتما یادداشت کنید.

ارائه ی بسته ی نصب آسان برای قالب ها:

همه قالب های وردپرس یار دارای بسته ی نصب اسان هستند که به راحتی میتوانید با استفاده از آن، سایت خود را شبیه پیشنمایش آنلاین قالب دربیاورید. نصب بسته های اماده، به شما کمک میکند تا سریع تر با امکانات قالب آشنا شوید. همچنین میتوانید این بسته را برای خود نصب کنید و سپس به تغییر بر روی آن بپردازید و از آن برای سایت خود استفاده کنید.

نصب و راه اندازی رایگان:

برخی کاربران ممکن است آشنایی کافی با وردپرس نداشته باشند و نتوانند قالب یا پلاگین های خریداری شده را نصب کنند. اگر در نصب و راه اندازی قالب یا پلاگین های خریداری شده مشکلی داشتید در بخش پشتیبانی مطرح کنید تا ما به صورت رایگان و کامل برای شما نصب و راه اندازی کنیم.

نکته. با توجه به تعداد زیاد کاربران و اینکه تمام اموزش های لازم به صورت تصویری در سایت گذاشته شده است، لازم است تا ابتدا خودتان اقدام به نصب نمایید و فقط اگر نتوانستید، کار نصب و راه اندازی را به ما محول کنید. توصیه ما این است که خودتان کار نصب را انجام دهید و سوالاتتان را از ما بپرسید. این روش باعث یادگیری بیشتر شما میشود.

تولید فیلم های آموزشی:

اقدام دیگری که وردپرس یار انجام داده است، تولید فیلم های آموزشی میباشد که این فیلم ها کمک شایانی به افزایش اطلاعات شما خواهد کرد. مشاهده این فیلم ها باعث افزایش چشمگیر مهارت شما میشود. همچنین با توجه به موضوعات تدریس شده در فیلم ها مانند امنیت، سئو، طراحی و … ، پیشنهاد ما این است که حتما این فیلم ها را مشاهده کنید. با مشاهده این فیلم ها، سایت شما هم از نظر زیبایی و طراحی و هم از نظر امنیت و سئو ارتقا پیدا خواهد کرد.

 

با تشکر از همه کاربران خوب وردپرس یار

20 دیدگاه برای “چرا وردپرس یار؟

  1. Reza گفت:

    با سلام
    متاسفانه نسخه های بروز قالب های خریداری شده بنده و سوالات و مشکلات مدتی است اصلا جواب داده نمی شود!

    تعهدات ذکر شده در این سایت برای شعار و تبلیغ است یا برای عمل ؟

    قالب RT theme 18 الان آپدیت 1.9.4 آمده ولی متاسفانه شما هنوز نشخه 1.8 را ارائه داده اید ! متاسفانه با فروش سایت wpyar توسط اقای رجب پور و پاسخ های ” سرم شلوغ است و کار دارم!!! و صبر ” که به جواب “به من ارتباطی ندارد!!!” بعد از یک ماه صبر و انتظار تبدیل شد مشخص می کند از اول هم اعتماد ما به ایشان بسیار غلط و اشتباه بوده گویا !
    متاسفانه در بسیاری سایتها با قیمت تخفیف دار نسخه های بروز شده را دارند می فروشند و ایشان هیچ پاسخی نمی دهند !!
    برادر من شما تعهد دادید باید یا بروز کنید یا نسخه بروز شده را بخرید به بقیه ما آپدیت را برسانید !
    نمی تونید هزینه را برگردانید ما از جای دیگر تهیه کنیم !

    1. سلام دوست عزیز و گرامی
      ممنون از پیام شما
      بنده مصطفی دهقانم و امروز سایت را تحویل گرفتم. تا جایی که بنده خبر دارم اقای سجاد پور خیلی خوب پشتیبانی میکرد و ی مدت دچار مشکلات و کمبود وقت شده بود.
      در هر حال من از طرف خودم به شما و تمام دوستان قول میدم در چند روزه آینده تمام قالب و افزونه ها آپدیت میشود.
      از شما درخواست دارم اگر قالب یا افزونه دیگری هم آپدیت احتیاج داره اعلام کنید. ممنون

  2. نیما گفت:

    با سلام

    آیا 2 اردیبهشت ماه ولادت حضرت علی تخفیف ارائه خواهید داد؟

    با تشکر!

  3. خدادادی گفت:

    با سلام خدمت تمام دوستان وآقای رجب پور
    شاید کمی باورش سخت باشد ولی من تقریبا در سال دو قالب برای شرکت انلاینم می گیرم
    و کارهای اقای رجب پور یه جور دیگه به دل می چسبه!!!
    همیشه پشتیبانی عالی و کیفیت قالبها بسیار تمیز و حداقل ارور

    ارادتمند دوستان
    خدادادی
    http://www.mosaferplus.com

    1. سلام و درود

      از لطف و محبتتون ممنونم

  4. shahab گفت:

    با سلام
    من قالب گود نیوز رو از سایت خریدم فقط در چند مورد راهنمایی لازم دارم:
    1. چطور در بخش لوگو در فضای هدر سایز بزرگ به صورت عریض قرار بدم یا بهتر بگم تصویری که قرار میدم استرچ و فیت بشه (به طور پیشفرض قالب تصویر رو کوچک میکنه

    2.رنگ استایل هر دسته بندی رو چطور تغییر بدم به طوری که برای هر دسته بندی خاص استایل رنگ دلخواه قرار بدم (به طور پیشفرض رنگ خاکستری قرار داره

    3. چطور مسیر کج سایت رو که در بالای مطلب قرار میگیره رو حذف کنم

    ضمن اینکه در قالب صحیفه تمام این بخش ها رو به صورت دلخواه تغییر دادم

    با تشکر

    1. سلام.
      1- قالب های جدید تصویر بک گراند برای هدر قرار نمیدن چون معایب مختلفی داره. 1- حجم زیاد و بیهوده که باعث افت سرعت سایت میشه 2- مشکل در حالت ریسپانسیو
      میشه با css یا html براش بک گراند گذاشت ولی توصیه نمیشه.
      2- نوشته ها > دسته ها > ویرایش دسته
      رنگ دسته قابل انتخابه
      3- در تنظیمات قالب گزینه “موقعیت کاربر” رو خاموش کنید

  5. mopo گفت:

    در صورتی که نیاز به راهنمایی‌ و مشاوره جهت انتخاب قالب باشه با چه امیلی‌ می‌توان با شما تماس گرفت؟
    پیروز باشید

    1. سلام.
      در بخش نظرات یا صفحه “تماس با ما” میتونید بپرسید

  6. سمیه گفت:

    سلام میشه این فونت هایی که دارید استفاده می کنید رو در فایل zip قرار بدید من لازم دارم. ممنون

  7. سلام و خسته نباشید
    واقعا سایت خوبی دارید. امیدوارم وفق باشید.

  8. سامیار قدیرزاده گفت:

    سلام جناب رجب پور خسته نباشید.
    شما هم مانند سایر خریداران از تم فارست ، پوسته میخرید و ازش استفاده می کنید ( فارسی سازیش می کنید)، یا همکاری فراتر از این دارید ، اگه دارید لطف کنید بگید و ماهم بدونیم و به ایرانی بودنمون افتخار کنیم؟

    1. سلام.
      با برخی تیم ها در برخی زمینه ها همکاری دارم.

  9. امین گفت:

    جناب تم فارست یه سایت بزرگه
    چطور امکان داره شما باهاش همکاری کنی
    و اینکه اگه واقعا این حقیقت داره، همکاریتون در چه زمینه ای و نمونشو دوست دارم بدونم چیه!!!!!

    1. سلام.
      مستقیم با تم فارست همکاری ندارم! با تیم های طراح همکاری دارم 🙂

    2. محمد شیدائی گفت:

      دوست عزیز هر چیزی امکان داره !! غیر ممکنی وجود نداره !!
      لزوما چون شما نمیتونید قرار نیست کسی نتونه !!
      خدا رو چه دیدید همین یکی دو سال دیگه اصلا کلا تم فارست اومد زیر دست آقای رجب پور !! یا شایدم یک فروشگاه بزرگ تر از تم فارست زدن !!
      هر چیزی امکان داره !! شما دست کم گرفتید ؟
      🙂

  10. امین گفت:

    جناب تم فارست یه سایت بزرگه
    چطور امکان داره مثلا شما باهاش همکاری کنی
    و اینکه اگه واقعا این حقیقت داره، همکاریتون در چه زمینه ای و نمونشو دوست دارم بدونم چیه!!!!!

    1. نیما گفت:

      دوست خوبم ، من به شخصه پیگیر مکاتبات آقای رجب پور با تم فارست (در کامنت های سایت ) برای اصلاحات قالبی بودم که از سایت ایشون خریداری کردم ! و بسیاری از باگها و مشکلات قالب سایرکل به تلاش آقای رجب پور حل شد … شخصا از کارش خوشم میاد 🙂

      1. البته اون کامنت ها همکاری نبوده ها 🙂

دیدگاهتان را بنویسید