قالب شرکتی وردپرس, قالب فارسی وردپرس, قالب وردپرس, قالب وردپرس شخصی

قالب وردپرس rolex

قالب وردپرس

با سلام به کاربران وردپرس یار. امروز برای شما قالب وردپرس rolex را آماده کرده ایم.  قالب وردپرس rolex یکی از زیباترین محصولات کمپانی محبوب فاب تمز برای وردپرس است. این پوسته بسیار شیک و زیباست و همانند قالب های پریمیوم به نظر میرسد ولی کاملا رایگان است. قالب وردپرس rolex با این که یک پوسته رایگان وردپرس است ولی حرف های زیادی برای گفتن دارد و از ابزارک و فهرست آبشاری پشتیبانی میکند و دارای تنظیمات برای بخش تبلیغات است. این پوسته دارای یک اسلایدر منحصر به فرد در صفحه اول است که زیبایی ان را چندین برابر کرده است. همچنین در صفحه اول این پوسته ابزار مناسبی برای معرفی شما و خدماتتان تعبیه شده است. پوسته از لحاظ کدنویسی و سئو در شرایط خوبی به سر میبرد و میتواند یک گزینه ایده آل برای سایت شما باشد. در کل باید از کمپانی وب2فیل ممنون باشیم که قالب هایش را به صورت رایگان برای وردپرس طراحی میکند و در اختیار همگان قرار میدهد.

فارسی سازی پوسته به صورت استاندارد انجام شده است و دارای فایل زبان و RTL میباشد. بنابراین میتوانید به راحتی لغات به کار برده شده در قسمت های مختلف را به میل خود تغییر دهید.

قالب وردپرس rolex

قالب وردپرس

با تشکر از شما – وردپرس یار

[box type=”download” ]

[/box]

درباره مصطفی دهقان

آرزوی قلبی من خدمت برای تمام دوستداران وردپرس در ایران نشر محصولاتی با حداکثر کیفیت و بهترین پشتیبانی می باشد ، به امید روزی که وردپرس یار خدمتگذارترین وردپرسی ایران شود ..!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید