آموزش وردپرس, وردپرس, وردپرس فارسی

ووکامرس خود را مجهز کنید 2

ninja

خب توی قسمت قبل دو تا افزونه لیست علاقمندی و امتیازدهی رو به شما معرفی کردم؛ سعی میکنم توی این مطلب هم افزونه های مفیدی که میتونه برای تجهیز ووکامرس شما مثمرثمر باشه، معرفی کنم.

ووکامرس خود را مجهز کنید 2

ninja

YITH WooCommerce Catalog Mode

YITH WooCommerce Catalog Mode

آقا جان شاید شما فقط بخوای توی فروشگاه خوتون محصولات رو به نمایش بزارین و نمیخواین اونا رو بفروشین؛ دعوا نداره که! به این حالت میگن سایت کاتولوگی. یعنی سایت شما مثل یه کاتولوگ مجازی میمونه که فقط کالا رو نمایش میده و خرید و فروشی هم انجام نمیشه. شاید هم بخواین اول محصولات رو به کاربران نشون بدین و اگر استقبال از محصولات مناسب بود بعدها کالاها رو تهیه کرده و در سایت خودتون به فروش بزارین. خب همه این حرفا یعنی شما باید افزونه ووکامرس خودتون رو با نصب YITH WooCommerce Catalog Mode روی حالت کاتالوگ قرار بدین.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-catalog-mode/” ]دانلود آخرین نسخه از مخزن وردپرس[/button]

YITH WooCommerce Review Reminder

YITH WooCommerce Review Reminder

انصافا طراح این افزونه علاوه بر دانش فنی، یه دوتا کتاب بازاریابی هم خونده! ببینید حتما شما برای کالای فروشگاه خودتون از سیستم امتیازدهی استفاده میکنید. افراد مختلفی میان امتیاز و نظر میدن و میرن. اما نظر کی از همه مهمتره؟ بعله درسته! نظر اون بنده خدایی که اومده از فروشگاه شما کالا خریداری کرده وبعد از چند روز استفاده میاد و اطلاعات شو در اختیار دیگران قرار میده. اما قضیه به همین سادگی نیست. شما باید خریدار کالا رو دوباره به سایت خودتون بیارین یا به قولی دعوت کنید تا اطلاعات شو به دیگران هم بگه و این یعنی بهترین تبلیغ. خب افزونه YITH WooCommerce Review Reminder خیلی شیک و تروتمیز این کارو برای شما انجام میده.بعد از چندروز که خریدار کالا رو خریداری کرد به طور خودکار یه ایمیل براش فرستاده میشه که “ای آقا کجایی شما؟ بیا نظرتو بگو مومن؟ خوب بوده یا بد بوده”؛ توجه داشته باشید که چه نظر خریدار مثبت باشه چه منفی برای سایت شما مفیده.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-review-reminder/” ]دانلود آخرین نسخه از مخزن وردپرس[/button]

هنوز این مطلب سر دراز دارد!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید