آموزش وردپرس

آموزش صفر تا هزار ساخت فروشگاه فایل!

آموزش صفر تا هزار ساخت فروشگاه فایل!

سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز وردپرس یار و علاقه مندان به طراحی سایت و وردپرس

امروز خبر خوشی برای شما دارم و آن هم دوره آموزشی ساخت یک فروشگاه فایل با نهایت امکانات و قدرت می باشد. این آموزش برای اولین بار در سطح کشور ساخته شده و ما مفتخر هستیم که با این دوره بسیار کامل در خدمت شما هستیم.

[button color=”red” size=”big” link=”https://www.wp-yar.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%87%d8%a7/” ]ثبت نام در دوره[/button]

[box type=”info” align=”aligncenter” ]
نکته : لطفا ابتدا این مطلب را تا انتها مطالعه کنید سپس تصمیم بگیرید !
هدیه :  شرکت کنندگان این دوره از سه هدیه ارزشمند که در انتهای مطلب ذکر شده بهره مند می شوند

[/box]

پس از مدت ها تجربه ای که با نظرات کاربران بدست آورده ایم بالاخره تصمیم گرفتیم یک دوره بسیار کامل ایجاد کنیم تا همه کاربران بتوانند بطور ” واقعی و عملی ” به کسب درآمد برسند. بسیاری از کاربران شروع به ساخت یک فروشگاه فایل می کنند اما 99 درصد آنان به دلیل نداشتن تجربه کافی پس از مدتی آن را رها کرده و نا امید می شوند.

70007-octkia-88

کسب درآمد از اینترنت رویایی است که نیاز به آموزش و تجربه فراوانی دارد و شما با ایجاد یک فروشگاه نوین و تلاش مستمر می توانید ماهانه بیش از چندین میلیون تومان نیز درآمد داشته باشید ، باور می کنید ؟

اگر نه ، یک مثال برای شما دارم ، فکر کنید یک فروشگاه فروش مقاله و … دارید و روزانه 10 مقاله می فروشید و در کل 100 هزارتومان فروش دارید ! به عبارتی در یک ماه شما 3 میلیون تومان درآمد خواهید داشت! از نظر ما این تازه شروع کار است و شما در بازه زمانی 3-6 ماه می توانید این مبلغ را به چندین برابر افزایش دهید.

تیم متخصص وردپرس یار با سابقه بیش از 10 سال کار در زمینه تجارت الکترونیک مشاور و مدرس خوبی برای کسانی است که قصد داشته اند فروشگاهی راه اندازی کنند! مزیت شرکت در این دوره این است که شما در طول دوره می توانید سوالات خود را با مدرس مطرح کنید و حتی با نظرات شما مدرس در فیلم های بعدی مباحث مورد علاقه شما را تدریس کند تا امپراتوری خود را در این زمینه کامل کنید.

آموزش ما شامل چه چیز هایی است ؟

آشنایی با تجارت الکترونیک

ما ابتدا از معرفی مفهوم تجارت الکترونیک شروع می کنیم و آن را به نحوه اجرای آن در ایران بسط می دهیم. دلیل اینکه ما این مباحث را از صفر شروع می کنیم این است واقعاً می خواهیم کاربرانمان را تا رسیدن به درآمد واقعی همراهی کنیم و فوت و فن های این کار را تماماً در اختیار شما قرار دهیم. بدون شک داشتن یک سایت بدن آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک توان کسب درآمد بالا را نخواهد داشت!!

آموزش راه اندازی فروشگاه الکترونیک در وردپرس

بعد از آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک وقت آن رسیده است که تجارت الکترونیک خود را شروع کنیم . ما در این دوره یاد خواهیم داد که چگونه با وردپرس یک فروشگاه تمام عیار فایل راه اندازی کنید و با تنظیم سایت خود تمام مراحل فروش را اتوماتیک کنید تا بدون هیچگونه نیازی به دخالت انسان ، سایت شما تمام مراحل فروش یک محصول را بر عهده بگیرد.

آموزش کار با  قالب مارکت وردپرس برترین قالب فروش فایل وردپرس 

یکی از محصولات وردپرس یار قالب مارکت وردپرس است که برای اولین بار توسط تیم وردپرس یار فارسی سازی و در ایران منتشر شد ، این قالب کاملا با افزونه فروش فایل EDD هماهنگ می باشد و از امکانات بی نظیری برای داشتن یک فروشگاه کامل برخوردار می باشد ، ما در این دوره به شما آموزش کامل تنظیم و استفاده از این قالب را خواهیم داد و به شما خواهیم آموخت تا چگونه یک طراحی زیبا برای سایت خود در وردپرس داشته باشید .

[button color=”green” size=”small” link=”https://www.wp-yar.ir/downloads/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/” ]مشاهده امکانات قالب[/button]

آموزش ایمیل مارکتینگ

برای داشتن یک سایت فروش مبحث ایمیل مارکتینک یکی از مباحث پایه ای می باشد که با دانستن علم این مبحث می توانید به خوبی به افزایش درآمد خود کمک کنید ، توجه داشته باشید که همانطور که یک ایمیل مارکتینگ خوب می تواند برای شما مفید باشد یک ایمیل مارکتینگ بد می تواند به شدت برای مشتریان شما آزار دهنده باشد و باعث کم شدن مشتریان و درآمد شما بشود

آموزش مباحث پایه تا حرفه ای سئو سایت و محصولات

به جرات می توان گفت که یکی از مهم ترین دلایل بازدهی سایت های مختلف ، ورودی های آن ها از موتورهای جستجو می باشد ، شما باید بتوانید در ماراتن سئو و گرفتن ورودی از سایت هایی نظیر گوگل از دیگر رقبا پیشی بگیرید و این میسر نمی شود مگر با دانستن علم سئو

آموزش کانفیگ امنیتی سایت

شاید در مرحله اول به نظرتان برسد که امنیت سایت ساده من چه اهمیتی می تواند داشته باشد ! و این فکر دقیقا همان چیزی است که هکرهای کلاه سیاه ! بدنبال آن هستند و این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که سایت مورد نظر ما یک سایت فروشگاهی باشد …

آموزش ایجاد سیستم پشتیبانی و تیکتینگ

همواره توجه داشته باشید که موفقیت شما وابسته به مشتری مداری شما و پشتیبانی محصولات است. ما در این دوره ایجاد یک سیستم فوق العاده ی پشتیبانی را به شما آموزش خواهیم داد و این یک موفقیت بی نظیر است که شما در یک دوره به این مباحث دسترسی داشته باشید.

 آموزش مفاهیم پایه طراحی گرافیک (فتوشاپ و illustrator )

یکی از دلایل موفقیت کاربران در اینترنت گرافیک و در واقع کاربر پسند بودن سایت آنهاست ، تیم طراح گرافیک در چندین پارت به شما نحوه ایجاد زیباترین بنر ها و تصاویر را با فوتوشاپ و illustrator  آموزش خواهد داد و همانطور که گفتیم دوست داریم که تا حدی شما را یاری کنیم که واقعاً به موفقیت برسید.

آموزش بهینه سازی و افزایش سرعت برای قدرت بیشتر

مهمترین نکته ای که کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد در واقع سرعت لود و کارایی سایت شماست. ما در این دوره پارت هایی را اختصاص به بهینه سازی خواهیم داد و افزایش سرعت سایت را نیز به شما یاد می دهیم و ادامه کار را با هم پیش خواهیم رفت.

14612-npq2x9

آموزش ایجاد فروشگاه چند فروشندگی

بسیاری از سایت های بزرگ فروش فایل از سیستم چند فروشندگی استفاده می کنند و شما هم نیز می توانید در کنار فروش فایل های خود از افرادی که محصولاتی برای فروش دارند در سایت خود استفاده کنید و با استفاده از درصد مناسبی که برای خود در نظر میگیرید بدون هیچ زحمتی از فروش فایل دیگران نیز کسب درآمد کنید!

آموزش ایجاد بنرهای تبلیغاتی برای بازاریابان

حتما شما هم در سایت های مختلف بنرهای تبلیغاتی سایت های فروشگاهی مختلف را دیده اید ،این مورد یکی از مواردی است که تقریبا تمام سایت های فروشگاهی معتبر در حال استفاده از این نوع بازاریابی هستند ، در این آموزش شما یاد خواهید گرفت چگونه لینک های مجزائی برای کسانی که قصد بازاریابی برای شما را دارند تهیه کنید تا هر فرد در صورت فروش از طریق لینک خود ، به صورت اتوماتیک درصد مشخص شده خود را از فروش محصول شما دریافت کند. این لینک ها می تواند به صورت یک بنر طراحی شود و در سایت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

و در آخر هدایای این دوره 🙂

به تمام خریداران این دوره هدایای زیر تعلق خواهد گرفت :

1- افزونه سئو پرمیوم

2- افزونه راکت وردپرس

3- کد تخفیف 60 درصدی برای خرید قالب مارکت وردپرس

[box type=”note” align=”aligncenter” ]نحوه برگزاری دوره :

آموزش ها به صورت یک دوره منسجم و به صورت فیلم آموزشی  می باشد، ثبت نام کننده های دوره آموزشی هر سه روز دو جلسه از فیلم آموزش را دریافت کرده و در ابتدای هر جلسه با توجه به کامنت ها و مسائل مطرح شده توسط کاربران یک فیلم اختصاصی رفع مشکل تهیه شده و در اختیارتمام کاربران قرار میگیرد، این مسئله باعث می شود تا مدرس دوره تمام جوانب آموزش را با توجه به کاربران دوره در نظر گرفته و نکته ای از قلم نیفتد !

پیش نیاز دوره : آشنایی با وردپرس[/box]

سخن آخر : ما تمام نیاز های شما برای یک راه اندازی یک فروشگاه فوق العاده برآورده کرده ایم ، و شما به تنها چیزی که بعد از خرید این دوره نیاز دارید تلاش است ، با کمی تلاش و صبوری شما نیز می توانید در دنیای مجازی به درآمدی بالا دست پیدا کنید …

درباره مصطفی دهقان

آرزوی قلبی من خدمت برای تمام دوستداران وردپرس در ایران نشر محصولاتی با حداکثر کیفیت و بهترین پشتیبانی می باشد ، به امید روزی که وردپرس یار خدمتگذارترین وردپرسی ایران شود ..!

44 دیدگاه برای “آموزش صفر تا هزار ساخت فروشگاه فایل!

  1. korush گفت:

    سلام مهندس دهقان گل
    دوره رو ثبت نام کردم اما دسترسی به دوره چطوریه روز و ساعت خاصی داره ؟
    ممنون

    1. تیم پشتیبانی گفت:

      با سلام.
      لینک اولین جلسه :
      wp-yar.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9/

  2. کمال مجد گفت:

    با سلام
    پس از پرداخت هزینه ” دوره قالب مارکت وردپرس” از درگاه سامان شما، آدرس سايت پذيرنده http://startpay.ir
    قید شد. فاکتوری هم از سوی شما ارسال نشد! به بخش محصولات هم چیزی اضافه نشد!
    ارادتمند : کمال محمدی مجد

    1. سلام
      آقای مجد دوره های آموزشی جزو محصولات سایت نیست
      این دوره از امشب شروع می شود و امشب اولین قسمت آن منتشر خواهد شد
      و به تمام شرکت کننده ها از طریق کانال سایت و ایمیل اطلاع رسانی خواهیم کرد

  3. Hoom@n گفت:

    سلام و تبریک عید غدیر به برو بچه های وردپرس یار

    جناب دهقان من در این دوره ثبت نام کردم. اما با توجه به اینکه افزونه های هدیه رو دارم و ضمناً افراد دیگری هم هستند که همین وضعیت مشابه رو دارند ممنون میشم اگه لطف کنید و افزونه های هدیه رو حداقل از بین آپشن های متنوع تری بگذارید که توسط خودمون قابل انتخاب باشه.

    ضمناً من هنوز قالب رو خرید نکردم و نمیدونم کد 60% تخفیف اون رو چطور باید دریافت کنم. درخواست داشتم اعلام بفرمائید نسخه بروز قالب و افزونه های آن کی تو سایت ارائه میشه که اون موقع بخرم و دانلود کنم که بیخودی یه بار ورژن قبلی دانلود نشه.

    ضمناً با توجه به اینکه فرمودید پیشنهادات دانشجویان در تهیه جلسات بعدی لحاظ میشه، پس از شروع دوره و با توجه به مباحث مطرح شده توسط مدرس، پیشنهاداتی دارم که خواهم گفت.
    در آخر امیدوارم همونطور که فرمودین این 0 تا 1000 صرفاً یه شعار مثل همه سایتهای دیگه نباشه و در این دوره تمامی ریزه کاری های لازم لحاظ بشه. چون من در این زمینه کاملاً مسلط هستم و صرفاً جهت استفاده از تجربیات عملی شما دوستان در مورد جزئیات کار، این دوره رو تهیه کردم.
    موفق و مؤید باشید.

    1. سلام
      خوشحالم شما در این دوره شرکت کردید .
      امیدوارم دوره خوبی را با هم سپری کنیم

  4. jahed گفت:

    با سلام خدمت استاد گرامی
    امیدوارم این دوره هم به خوبی دوره صفر تا هزار وردپرس باشد
    باتشکر

  5. korush گفت:

    با سلام
    من قالب رو چند روز پیش تهیه کردم و امکان داره کد تخفیف برای خرید محصول و هدیه ها رو خودم مشخص کنم ؟
    ممنون

    1. متاسفانه خیر / ارزش این دوره به مباحث بی نظیرش هست که فکر میکنم بیش از چند میلیون ارزش مادی داره

      1. korush گفت:

        منظورم اون دوتا افزونه هدیه و تخفیف 60% هستا ؟
        من افزونه ها رو دارم و قالب هم چند روز پیش تهیه کردم

      2. فعلا تصمیم اینه که هدایا اصلا قابل تغییر نمی باشد

      3. korush گفت:

        اینم شانس ماست به ما رسید دریا خشک شد
        خب اشکال نداره

        یه راهنمایی میخواستم مهندس :
        این پنل کاربران رو با چه افزونه هایی ساختی که هم تیک میشه زد هم محصولات هست و…
        چون من به یه دوستی گفته از افزونه Upme استفاده کردید اما من نصب کردم گزینه هایی مثل برشما نداره اصلا
        چند تا افزونه بکار بردید آیا ؟

      4. سلام
        افزونه upme + کدنویسی 🙂

  6. hamid گفت:

    منم هنوز سفارش ندادم برای اینکه به جای پلاگین سئو پریمیوم ، پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack هدیه بگیریم
    باید چیکار کنم؟
    همچنین این کد تخفیف را برای یه محصول دیگه میشه استفاده کرد؟

    1. وقتی اولین جلسه فعال شد (چهارشنبه هفته بعد ) سفارش بده
      خیر نمیشه

  7. امین پوریوسفی گفت:

    با سلام
    من در این دوره شرکت کردم
    (آموزش وردپرس | کاملترین آموزش وردپرس به همراه آموزش سئو ، امنیت و بهینه سازی به همراه هدایای ارزشمند برای شرکت کنندگان)
    الان میخوام در این دوره شرکت کنم میشه به بنده تخفیف بدهید.
    تا دو دوره را همزمان شرکت کنم.
    باتشکر از شما

    1. سلام آقا امین
      الان دوره ها حداکثر تخفیف (50 درصد) را دارند و متاسفانه بیشتر از این اصلا مقدور نیست

      1. امین پوریوسفی گفت:

        اخه چرا …
        من الان دوره قبل هستم پس حداقل اون 60 درصدد تخفیف من نمیخوام چون رو سایت فعلی من همین قالب وجود داره با ورژن 1.3.4 شما ورژن قدیم را میدهید
        اگر تخفیف میدهید شرکت میکنم.
        من فقط به خاطر این ها میخوام شرکت کنم
        آموزش ایجاد بنرهای تبلیغاتی برای بازاریابان
        آموزش ایمیل مارکتینگ

      2. این نسخه 1.3.4 با افزونه های بروز شده را ما انشاءالله تا پایان همین هفته میزاریم و به کسانی که قالب را از ما تهیه کردند رایگان میدیم
        تخفیف هم که خب گلم 50 درصد تخفیفه ها . الان فقط دوره سئو را من دیدم تا 200 هزارتومن دارند میفروشند بعد آموزشی با این همه مبحث این قیمت ی جورایی رایگانه !

  8. سعید گفت:

    با سلام
    میشه به جای پلاگین سئو پریمیوم ، پلاگین سئو پیشرفته premium seo pack هدیه بگیریم؟

    1. شما هدایای خود را گرفته اید ؟؟ یا هنوز سفارشات خود را نداده اید ؟

  9. سلام
    دوره شما عالیه. فقط چندتا سوال دارم. من اکثر مباحث رو کار کردم ولی مشکلات پایین رو دارم.
    1 – سیستمی که کاربر بتونه بعد از خرید به راحتی و در یک محیط کاربر پسند فایل هاش رو در اکانتش خرید بکنه
    2 – بتونه با استفاده از خرید امتیاز بگیره و در از اونها در خریدهای بعدی استفاده کنه.
    3 – سیستم قطره چکان باشه یعنی یه 10 جلسه رو وارد دوره بکنیم و هر کار به محض ثبت نام جلسه اول و بعد چند روز دوم و سوم و …… رو دریافت کنه (البته ما کل جلسات رو اول آپ کنیم و این کار اتوماتیک باشه)

    ممنون میشم بگید اینا آموزش داده میشن یا نه. سپاس از سایت خوبتون

    1. سلام
      1- بله
      2- این را نداریم ولی در صورت تمایل میزاریم برای نظر سنجی و اگر اکثریت رای به اضافه نمودن قسمت داشتند به دوره اضافه میکنیم
      3- این قضیه هم شدنی هست و با زمانبندی اتوماتیک میتونید این کار را بکنید

      1. اصول صحیح مطالعه گفت:

        من ثبت نام کردم آقای دهقان عزیز
        شماره پیگیری : 171776

      2. سلام
        خیلی هم عالی 🙂
        دوره از چهارشنبه شروع میشه و اطلاع رسانی میشه
        لطفا حتما در کانال سایت ما عضو باشید

  10. مهندس شادکام گفت:

    الان با ثبت نام در این دوره قالب مارکت هم داده میشه یا اینکه قالب را باید جداگانه خریداری کنیم؟

    1. سلام
      کد تخفیف برای خریدش میدیم 🙂 60 درصد

  11. مهندس شادکام گفت:

    سلام آقای مهندس
    خیلی دوست دارم در این دوره هم شرکت کنم ولی هنوز دوره قبلی را طی نکردم. بعدا هم این دوره را برگزار میکنید دیگه؟

    1. سلام
      بله این دوره دائمی هست . فقط وقتی دوره جلساتش کامل بشه ، هدایا و تخفیف کامل حذف میشه

  12. hosseinriasati گفت:

    سلام،
    لطفاً سرفصل مباحث دوره رو مشخص کنید و اینکه چه برنامه هایی رو آموزش میدید.
    با تشکر

    1. سلام
      سرفصل های دوره که مشخص شده !

  13. احسان گفت:

    سلام مهندس
    مرسی بابت دوره های فوق العاده تون
    برای کسانی که مثل من قالب مارکت وردپرس را از شما خریداری کرده اند امکان تعویض هدیه وجود دارد؟

    1. سلام
      می توانید این کد را برای خرید محصول دیگری بکار ببرید

  14. usef گفت:

    سلام. آقای دهقان ما که قبلا این قالب رو از فروشگاهتان خریداری کردیم و تا حدودی با مباحث معرفی شده در لیست خدمات آموزشی آشنایی داریم و افزونه های هدیه تون و تخفیف 80 درصدی قالب رو جز سبد محصول نخواهیم امکان ثبت نام با تخفیف 50 درصدی همین محصول هستش ؟ چون دوست داریم از تجربیات و اطلاعات مفیدی که در این آموزش قراره توسط شما بشه استفاده کنیم

    1. سلام
      این دوره الان با نخفیف 50 درصدی در حال ثبت نام است

  15. pourya گفت:

    سلام 🙂
    ممنون برای برگذاری این دوره
    چند تا سوال داشتم قبل ثبتنام
    ۱- دوره حدودا چند ساعت میشه؟
    ۲ – ظاهرا با ووکامرس توی این دوره کار نمیشه؟
    ۳ – چقدر برای سئو وقت میذارید؟ چون مباحث سئو در نت بسیار زیاده، البته فقط اگر مباحث سئو برای فروشگاه باشه خوبه ولی ایا قصد دارید از صفر تا ۱۰۰ سئو رو بگید؟
    ممنونم 🙂

    1. سلام
      1- حدودا سی ساعتی میشه
      2- خیر با edd
      3- مباحث سئو کاربری را از صفر تا صد به صورت کامل آموزش خواهیم داد

دیدگاهتان را بنویسید