آموزش وردپرس

آموزش پرینت مطالب در وردپرس

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت کاربران عزیز وردپرس یار در این ساعت از سایت وردپرس یار برای شما عزیزان آموزش پرینت مطالب در وردپرس را آماده کرده ایم . در این آموزش شما را با نحوه ایجاد دکمه پرینت در سایت وردپرسی تان آشنا می کنیم . اگر سایت شما بیشتر از مقالات و مطالبی که ممکن است افراد نیاز به پرینت گرفتن از آن داشته باشند تشکیل شما است پس بهتر می باشد شما برای سایت وردپرسی خودتان امکان پرینت گرفتن را اضافه کنید . برای فراگیری این آموزش بسیار کاربردی در ادامه همراه با وردپرس یار باشید .

آموزش پرینت مطالب در وردپرس

افزونه پرینت از مطالب وصفحات وردپرس Print Post and Page :

Print Post and Page افزونه ای برای پرینت از مطالب و صفحات سایت وردپرسی شما می باشد . در وردپرس به صورت پیشفرض چنین امکانی قرار داده نشده است . پس در این هنگام برای اضافه کردن این قابلیت به سایت خود باید از افزونه های سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید . در این بین ما افزونه Print Post and Page را به شما معرفی می کنیم که در ادامه می توانید آن را سایت وردپرس یار دریافت کنید .

[button color=”green” size=”medium” link=”https://wordpress.org/plugins/print-post-and-page/” ]دانلود افزونه پرینت از مطالب و صفحات Print Post and Page[/button]

آموزش کار با افزونه پرینت از مطالب وصفحات وردپرس Print Post and Page :

پس از نصب و فعال سازی افزونه Print Post and Page گزینه با عنوان Print را در پنل پیشخوان وردپرس خود مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن شما به صفحه تنظیمات افزونه هدایت می شوید . اکنون در این صفحه شما قادر به شخصی سازی دکمه پرینت سایت خود می باشد می توانید سایز آیکون ها و رنگ بندی  آن ها را تنظیم کنید همچنین قادر خواهید بود که مکان قرارگیری دکمه پرینت مطالب و صفحات را انتخاب کنید . تنظیمات را انجام دهید و دکمه ذخیره سازی را فشار دهید . هم اکنون شما دکمه پرینت مطالب خود را راه اندازی کردید .

موفق و پیروز باشید .

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید