قالب فارسی وردپرس, قالب مجله ای وردپرس, قالب وردپرس, وردپرس, وردپرس فارسی

قالب بازی وردپرس GamesInc

قالب وردپرس

قالب بازی وردپرس امروز ما که با توجه به خواست شما عزیزان آماده شده GamesInc نام دارد و دارای ویژگی های بسیار خوبی مثل بخش شبکه های اجتماعی، اسلایدر، حجم کم، جدیدترین مطالب باعکس، متن خوش آمدی گویی و … است .  این قالب در صفحه اصلی دارای ۳ ستون برای نمایش آخرین نوشته های به تعداد مورد نظر شماست و در صفحات داخلی و توضیحات کامل نوشته دارای سایدبار با دو ابزارک ویژه خود قالب است . یکی دیگر از قابلیت های این قالب وردپرس زیبا، پنل تنظیمات کاربردی و فارسی ان است که دیگر در ان سردرگم نخواهد شد. قالب بازی وردپرس GamesInc در صفحه اول دارای یک اسلایدر عکس به همراه توضیحات و نمایش نوشته ها به شکل چندستونه میباشد.

قالب بازی وردپرس GamesInc

قالب وردپرس

همچنین برای اسلایدر این پوسته از اسلایدر قدرتمد NivoSlider استفاده شده است. برای قرار دادن تصویر در اسلایدر، در هر نوشته ای که میخواهید، یک زمینه دلخواه با نام “اسلایدر” اضافه کنید و مقدار ان را برابر با لینک عکسی که میخواهید نمایش داده شود قرار دهید. سایز عکس باید 600 در 300 باشد.
[box type=”download” ]

[/box]

درباره مصطفی دهقان

آرزوی قلبی من خدمت برای تمام دوستداران وردپرس در ایران نشر محصولاتی با حداکثر کیفیت و بهترین پشتیبانی می باشد ، به امید روزی که وردپرس یار خدمتگذارترین وردپرسی ایران شود ..!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید