قالب وردپرس, قالب وردپرس وبلاگی

قالب وردپرس سایدبلاگ

قالب وردپرس سایدبلاگ یک قالب وبلاگ بسیار زیبا برای سیستم محبوب وردپرس است که توسط سایت press75 طراحی و ساخته شده است. قالب وردپرس سایدبلاگ علاوه بر ظاهر مناسبش، امکانات بسیاری برای کاربران خود دارد که این شرایط را ایجاد میکند تا مدیر سایت بتواند هرجای سایت را مطابق با میل خود و استاندارد های جهانی تغییر دهد بدون آنکه با مشکلی رو به رو شود. همچنین این قالب شرایطی را به وجود آورده تا شما بتوانید از ابزارک ها در جاهای مختلف سایت اعم از: صفحه اصلی، صفحه ی پست ها، برگه ها و… به صورت جداگانه استفاده کنید. قالب وردپرس سایدبلاگ از امکانات مناسبی برخوردار است و دارای طراحی زیبایی است و سرعت بارگذاری بالایی دارد. این پوسته به صورت کاملا استاندارد طراحی شده و از وردپرس فارسی پشتیبانی میکند.

قالب وردپرس سایدبلاگ

پوسته وردپرس سایدبلاگ

از ویژگی های قالب وردپرس سایدبلاگ میتوان به تصاویر شاخص ان اشاره کرد که با کلیک بر روی تصویر شاخص ، تصویر به صوت LightBox بزرگ میشود و جلوه زیبایی به سایت شما میدهد.

با تشکر – وردپرس یار

[box type=”download” ]

[/box]

درباره مصطفی دهقان

آرزوی قلبی من خدمت برای تمام دوستداران وردپرس در ایران نشر محصولاتی با حداکثر کیفیت و بهترین پشتیبانی می باشد ، به امید روزی که وردپرس یار خدمتگذارترین وردپرسی ایران شود ..!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید