قالب فارسی وردپرس, قالب وردپرس, قالب وردپرس وبلاگی, وردپرس, وردپرس فارسی

قالب وردپرس iTheme2

قالب وردپرس

قالب وردپرس iTheme2 یک قالب وردپرس بسیار کاربردی است و دارای جلوه بصری فوق العاده زیبا میباشد. بک گراندی بسیار زیبا وظیفه پوشش فضای زمینه این قالب را به دوش میکشد، که البته در صورت تمایل میتوانید برای تعویض آن و استفاده از تصویری دلخواه به عنوا زمینه قالب خود اقدام کنید. طراحی کلی این قالب برگرفته از طراحی های شرکت اپل است. در بالای این قالب شاهد نوار پیمایش افقی مطالب هستیم که قادر است با سبکی زیبا مطالبی را که شما برای آن مشخص میکنید به همراه تصویر شاخص آن، اسکرول کند. این قالب دارای کنترل پنل کاملی است که به شما اجازه میدهد تا جزء جزء سایتتان را کنترل نمائید و انتخاب رنگ کنید و عکس بگذارید و…

قالب وردپرس iTheme2

قالب وردپرس

طراحی قالب وردپرس iTheme2 صورت گرفته است. این قالب دارای دو سبک کلی تیره و روشن است که میتوانید از طریق تنظیمات قالب به دلخواه هر کدام را که خواستید انتخاب کنید و در قسمت ارسال نوشته هم تنظیماتی برای شما می آورد که نحوه نمایش را خیلی بهتر و سفارشی تر میکند. این قالب دو ستونه است و در قسمت فوتر و هدر و سایدبار از ابزارک استفاده میکند و از ویژگی های مهم آن این است که این قالب یک سری ابزارک های خاص خود با استایل های ویژه دارد که به شما امکانات بیشتری را میدهد. در آخر هم عرض کنم که این قالب برای نمایش سایت در تبلت و موبایل هم کاملا بهینه شده است و کاملا واکنشگرا (Responsive) است. پس مطمئن باشید که به هیچ وجه آن دسته از کاربرانتان را که از تبلت و گوشی موبایل برای وبگردی استفاده میکنند از دست نخواهید داد.

با تشکر از شما – وردپرس یار

[box type=”download” ]

[/box]

درباره مصطفی دهقان

آرزوی قلبی من خدمت برای تمام دوستداران وردپرس در ایران نشر محصولاتی با حداکثر کیفیت و بهترین پشتیبانی می باشد ، به امید روزی که وردپرس یار خدمتگذارترین وردپرسی ایران شود ..!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید