آموزش وردپرس, قالب وردپرس, وردپرس, وردپرس فارسی

بهترین سایت فروش قالب وردپرس

بهترین سایت فروش قالب وردپرس

عرض سلام دارم خدمت همه کاربران عزیز. در این مطلب میخوایم یک نظرسنجی کلی از شما داشته باشیم و ببینیم که بهترین سایت فروش قالب وردپرس در ایران کدوم سایت است؟!

در سال های اخیر استفاده از قالب های وردپرس برای طراحی سایت خیلی متداول شده که از دلایل انتخاب وردپرس برای داشتن یک سایت میتوان به هزینه پایین استفاده از آن، قالب های وردپرس متنوع، زیبا و قدرتمند، وجود افزونه های کاربردی زیاد و راحتی استفاده از وردپرس اشاره کرد. در واقع با استفاده از وردپرس، با یک هزینه پایین میتونید یک سایت حرفه ای داشته باشید!

بهترین سایت فروش قالب وردپرس

بهترین سایت فروش قالب وردپرس

با توجه به گسترش وردپرس، افراد زیادی در ایران در سایت های مختلفی اقدام به فروش قالب های وردپرس کردن که معمولا قالب های خارجی رو از سایت های مختلفی دریافت میکنن و فارسی سازی میکنن و سپس برای فروش قرار میدن. فقط کافیه عبارت قالب وردپرس رو در گوگل جستجو کنید تا با تعداد زیادی سایت که اقدام به فروش قالب های وردپرس کردن مواجه بشید!

خب از میان این همه سایت و این همه افراد، کدوم ها معتبرتر هستن و به کدوم میتونیم اعتماد کنیم؟!!

تو این مطلب از شما دعوت میکنیم تا اگر تجربه ی خرید از سایت هایی رو داشتید با بقیه دوستان خودتون در بخش نظرات به اشتراک بزارید 🙂

معیارهای نظر شما میتونه بر اساس موارد زیر باشه:

  • کیفیت نسخه انگلیسی قالب (یعنی قالب مناسبی رو فارسی کرده باشن که دارای مشکل نبوده باشه. دقت در انتخاب قالب!)
  • کیفیت فارسی سازی قالب
  • ارائه پشتیبانی مناسب (پاسخ دهی تا کمتر از 24 ساعت)
  • خرید مطمئن و با مشاوره
  • ارائه آپدیت محصولات
  • برطرف کردن مشکلات تا حدی که به فارسی کننده مربوط میشه
  • قیمت مناسب
  • و …

مثلا یکی از کاربران 2-3 روز پیش به من زنگ زد و گفت که قالب دیجی شاپ رو از یک سایتی با قیمت 20 تومان خریده و نسخه انگلیسی و قدیمی قالب رو در اختیارش قرار دادن! و هیچ راه ارتباطی هم برای ارتباط با مدیر سایت پیدا نکرده! بنابراین مجبور شد از خیر اون 20 تومان بگذره و این قالب رو از سایت ما مجدد خریداری کرد! این کاربر محترم دیروز به جمع مشتریان وردپرس یار پیوست :دی

موارد مشابه مشابه دیگری هم وجود داره که …

شما هم اگر تجربه خرید از سایت های فروش قالب وردپرس رو دارید در بخش نظرات همین پست، برای ما و سایر دوستان بنویسید. البته لطفا به اسم سایت مورد نظر، اشاره ای نکنید! چون فقط میخوایم از تجربه های خرید شما استفاده کنیم و قرار نیست سایت خاصی رو خوب یا بد جلوه بدیم!

شاید بپرسید اگر اسم سایت رو نیاریم پس چه فایده ای داره! کاربران از کجا بفهمن که درباره چه سایتی نظر گذاشتیم؟!! در جواب باید بگم که نظرات شما خیلی برای سایرین مهمه. وقتی شما تجربه هاتون رو در اینجا به اشتراک میزارین، باعث میشه آگاهی کاربران بیشتر بشه و با دقت و تحقیق خیلی بیشتری اقدام به خرید از یک سایت بکنن و باعث میشه یک خرید مطمئن از سایت های مطمئن انجام بدن.

پس منتظر تجربه ها و نظرات شما در بخش نظرات همین پست هستیم …

درباره مصطفی دهقان

آرزوی قلبی من خدمت برای تمام دوستداران وردپرس در ایران نشر محصولاتی با حداکثر کیفیت و بهترین پشتیبانی می باشد ، به امید روزی که وردپرس یار خدمتگذارترین وردپرسی ایران شود ..!

پست های مرتبط

42 دیدگاه برای “بهترین سایت فروش قالب وردپرس

  1. حسین گفت:

    سلام
    خیلی محصولاتتون گرون هست!

    1. سلام
      یا قیمت سایت های دیگه را نمیدانید یا احتمالا محصولات نال شده خرید میکنید .!

  2. مجيد گفت:

    با سلام و احترام خدمت دوستان

    من در ماه حداقل 200 الي 300 تومان خريد اينترنتي دارم و در مورد خريد محصولات وردپرسي بعد از انجام چند خريد از وردپرس يار متوجه شدم كه واقعا پشتيباني خوبي دارند.

    من در روز تعطيل وسط ظهر تماس گرفتم جوابم رو ، دادن شب بوده جواب دادن و الان هم كه بخش تيكت رو راه اندازي كردن كه خيلي بهتر شده.

    واقعيت اينه كه كه توي پشتيباني خيلي خوب هستن.

    اما من خيلي دوست دارم تنوع قالبها و پلاگين ها و همچنين فيلمهاي آموزشي زيادتر بشه.

    يك سايت جديدي رو ديدم كه كار جالبي كرده بود و اومده بود همراه با فروش افزونه ها فيلم آموزشي اون رو هم مي داد هر چند كه روي قيمتش كشيده بود كه اين جالب نبود ! و پنل كاربري بسيار ضعيفي داشت.

    درضمن من يك تجربه خريد از همياروردپرس هم داشتم كه اصلا راضي نبودم و بعد از خريد محصول آموزشي آنلاين بعد از دو هفته تازه محصول رو تونستم دانلود كنم،
    و حتي براشون ايميل هم مي دادم ولي پاسخي دريافت نمي كردم و تلفن هم كه از ساعت 4 به بعد بعدازظهر جواب نمي دادن ، حالا شايد توي اين محدوده زماني كه من خريد داشتم اين مشكلات پيش آمده بود ولي بهر حال من رو خيلي اذيت كرد.

    بهر حال من شخصا متشكرم از تيم وردپرس يار چون در كنار فروش براي حقوق مشتريان ارزش قائل هستن و بيشتر اوقات هم كد تخفيف براي خريد دارند.

    موفق و پيروز و شاد باشيد.

  3. جواد گفت:

    با سلام و درود فراوان
    وقت بخیر
    قبلا از وردپرس بدم میومد اما از وقتی که فهمیدم چه قدرتی در ماورای خودش داره عاشقش شدم.
    متاسفانه سایت های زیادی هستن که قالب ها و پلاگین ها رو به اسم فارسی و راست چین شده به فروش میزارن .بعضیاشون نسخه قدیمی و بعضیا نسخه انگلیسی و بعضیا یه پوشه پوچ و از اینطور موارد و با پشتیابنی بسیار ضعیف این کار رو انجام میدن
    من تا حالا از هیچ سایتی خرید نداشتم .چون واقعا نمیشه به هر سایتی اعتماد کرد .
    سایتی مثل همیار وردپرس که مثلا به قول خودشون تیم خوب و قوی دارن ،اونجوری که باید پشتیانی خوب ارائه بدن، نمیدن .
    البته اینو نمیگم که بخوام همیاروردپرس رو خراب کنم و یا هر چیز دیگه . این فقط یه انتقاده . البته اکثر سایتها اینجورین.

    اما در سایت شما نظرات دوستان رو میخونم و نحوه پاسخگویی تون رو میبینم ، متعجب میشم و شما رو ا همه سایت های ایرانی جدا میدونم .
    واقعا تبریک میگم اقای رجب پور که همچین جایی رو راه اندازی کردین و کمک بزرگی میکنین به تمام طراحان مخصوصا افرادی مثل من که تازه شروع کردند.

    امیدوارم یه روزی بتونم جزو نویسندگان این سایت خوب و عااااااااااااالی باشم.

    بنده در حال حاضر دارم روی فارسی سازی قالب های جدید و غیر رایگان (با مبالغ بالا فروخته میشن ) کار میکنم . البته با فیلم اموزشی

    و تمام تلاشم رو میکنم که در اینده ای نزدیک بسته های نصبی اسان رو با قیمت پایین و کیفیت بالا به تمام علاقمندان طراحی وردپرس ، ارائه بدم

    با تشکر

  4. محمد یزدی زاده گفت:

    سلام
    چرا من همه جا میرم خرید پشتیبانیشون شبیه گلابی گندیدست
    توروخدا شما خوبین یا بدین
    البته توپشتیبانی میگم

    1. سلام
      این را باید کاربران قضاوت کنند ولی ما ی بخش پشتیبانی مجزا داریم که فقط خریداران میتونند وارد بشوند و در همین سایت هم پشتیبانی میکنیم. یعنی چند نفر کارشون فقط پشتیبانی محصولات است

  5. Saeed Vaziry گفت:

    فک کنم تم فارست حرف اول و تو دنیا میزنه!

  6. Arash گفت:

    من از یک سایت دیگه قالب فروشگاهی خریدم که قبل خرید قول پشتیانی خوب و آپدیت منظم رو داده بودند، اما بعد از خرید در حالی که قالب مورد نظر آپدیت های زیادی براش اومده بود، خبری از این سایت برای آپدیت نبود، هر وقت پیام بهشون دادم وعده یک هفته دیگه،آخر ماه، بعد تعطیلات و… رو دادن، بعد از 3 ماه که دیدم سرکاری هست و کارشون کلاه برداریه بیخیالشون شدم و اومدم طرف wpyar، اما اون شرکت رو تا چند روز دیگه با عکس از پیام هایی که دادن، در فضای نت پخش میکنم تا شاید دوستان دیگه ای مثل من گول این سایت رو نخورن.

    با سپاس از سایت خوبتون.

  7. Arash گفت:

    با درود و احترام

    آقای رجب پور سایت رو برای فروش گذاشته بودین، آیا فروختین؟ یا پشتیبانی و ترجمه قالب ها رو هنوز خودتون انجام میدین؟

    با سپاس

    ………………..

    1. سلام دوست گلم

      الان که هستم تا بعد ببینیم چی میشه 🙂

  8. afshin گفت:

    سلام.قالب ترنج رو از سایت هیگز خریدم ولی اصلا به من آپدیت نداد.انصافا آقا سجاد پشتیبانی و پاسخگویی خوبی داره و کارش درسته.چند وقت دیگه یه سری خرت و پرت وردپرسی لازم دارم که از همینجا میخرم.به بقیه دوستان هم توصیه میکنم از اینجا خرید کنن و پولشونو توی سایتای بی نام و نشون نریزن.یا علی

  9. وحید قاسمی گفت:

    من تو یکسالی ( البته نزدیک دو ساله ، اولین آشنایی با سایت قبلیشون ) که با آقای رجب پورآشنا شدم هشت خرید داشتم ( 4 قالب و 4 پلاگین ) که انصافاً بیشتر از خرید ( قیمت ها ) ، بخاطر پشتیبانی فوق العاده شون انتخابشون کردم و پامو دیگه از اینجا بیرون نذاشتم و نخواهم گذاشت D:

  10. وحید قاسمی گفت:

    من تقریبا یکسال واندی پیش فقط و فقط یه بار از یه سایت ( …. ) خرید قالب انجام دادم با مبلغ نسبتا مناسب بعد از دریافت فایل دیدم یه مشکلی تو قالب وجود داره سریعا به پشتیبانی اون سایت پیام دادم تا بهم کمک کنن ، هنوز منتظرم جواب بدن D: صبر ایوب دارماااااا نه ؟؟؟
    ولی الان نزدیک یکساله خونه خودمو پیدا کردم یه سایت خوب و یه دوست و راهنمای خوب مثل آقا سجاد D;

  11. علی گفت:

    از لحاظ پشتیبانی و سرعت پاسخ وردپرس یار از همه بهتره
    ولی خوب انصافا یکم قیمت هاش گرونن

دیدگاهتان را بنویسید