آموزش وردپرس

چگونه آگهی‌ها را در وردپرس‌ نشان دهیم

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

تا حالا به بلاگهایی برخوردید که منوی آگهی به بالای سایت چسبیده؟ این یکی از روشهای نمایش آگهی در سایت شما به شمار می‌رود. اضافه کردن آگهی یکی از راههای مؤثر برای جلب توجه کاربران و شروع مکالمات ناگهانی می‌باشد. در این مقاله روشی آسان برای نمایش آگهی در سایت را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

توجه : لینک دریافت افزونه نوار آگهی به انتهای مطلب اضافه شد 

 

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

چرا آگهی به وردپرس‌ اضافه می‌کنیم؟

بسیاری از مردم از آگهی‌های نشان داده شده در سایت استفاده می‌کنند. آنها می‌توانند بالا یا پایین صفحۀ سایت به نمایش در آیند زیرا یکی از مؤثرترین راهها برای معرفی محصول و دیگر خدمات می‌باشد. آگهی‌ها بلافاصله بعد از بارگذاری سایت به نمایش در می‌آیند. معمولأ به شکل تمام عرض در بالا یا پایین صفحه نمایش نشان داده می‌شوند.

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

معمولا این‌گونه آگهی‌ها برای اطلاع‌رسانی تخفیفات، کمپین بازاریابی حساس به زمان، درخواست از کاربران برای شرکت در نظرسنجی، اعلام انتشار پست جدید و غیره می‌باشد. همچنین می‌توان افکتهای جذابتری از این طریق روی سایت قرار داد برای مثال: شمارش معکوس زمان یا فرم ارسال ایمیل. در ادامه با روشهای انجام این کار در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید.

روش 1: نمایش آگهی در وردپرس با استفاده از OptinMonster

در این روش از OptinMonster استفاده خواهیم کرد که در بازاریابی روش بسیار مناسبی به شمار می‌رود. اولین کاری که باید انجام شود نصب و فعال‌سازی این افزونه می‌باشد. برای آموزش مرحله به مرحلۀ این افزونه در مطالب بعدی با ما همراه باشید. این افزونه به‌عنوان میانه بین سایت وردپرس و برنامۀ OptinMonster عمل می‌کند. برای فعال کردن افزونه لازم است به منوی OptinMonster بروید تا به تنظیمات این افزونه هدایت شوید. لازم است تا کلید API برنامه را که از سایت اصلی افزونه دریافت کردید، در قسمت مربوطه وارد کنید.

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

اکنون می‌توانید اولین آپتین خود را ایجاد کنید. برای این کار به منوی OptinMonster واقع در وردپرس وارد شوید و از ایجاد آپتین جدید به وب سایت OptinMonster هدایت می‌شوید تا بتوانید اولین آپتین خود را ایجاد کنید.

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

برای ایجاد، لازم است عنوان موردنظر و آدرس وب سایت‌تان را در قسمتهای مربوطه وارد کنید.

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

سپس به منوی floating bar بروید تا به تمپلیتها در سمت راست شما ظاهر شوند. بهترین تمپلیتی که به سایت شما می‌خورد را انتخاب کنید. در مرحلۀ بعد می‌توانید تنها با یک کلیک قسمتهای مختلف تمپلیت انتخابی‌تان را تغییر دهید. بعد از انتخاب تمپلیت، روی صفحه اجرا می‌شود از این طریق متن پیام، طراحی پوستۀ آگهی، فرم ارسال ایمیل، پیشنهادات خاص و غیره.

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

با درگ کردن نوار، مکان قرارگیری نوار آگهی را تغییر دهید. برای این کار باید قسمت تنظیمات را اسکرول به سمت پایین کنید و load floating bar را on کنید.

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

زمانیکه از طرح و مکان قرارگیری آگهی راضی شدید، دکمۀ campaign بالای صفحه را فشار دهید و  resume campaign را فشار دهید. الان وقت آن رسیده تا دکمه save را فشار دهید تا تغییرات را ذخیره کنید و از تغییرات سازندۀ افزونه خارج شوید.

نحوۀ فعال کردن نوار شناور آگهی ساخته شده در سایت وردپرس شما

در قسمت مدیریت سایت وردپرس از منوی OptinMonster  وارد شوید. نوار شناوری که در سایت اصلی OptinMonster  ساختید را در این قسمت مشاهده می‌کنید که هنوز در سایت شما فعال نشده است. اگر نوار شناور در این قسمت مشاهده نشد، لازم است دکمۀ refresh را بزنید.

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

برای تنظیمات خروجی لازم است از منوی option وارد شوید و Enable optin on site؟ را تیک بزنید تا آپتین برای سایت شما فعال شود. در قسمت بعدی مشخص کنید چه کسانی اجازۀ دیدن منوی شناور را داشته باشند (همۀ کاربران یا کاربران عضو و یا…)

چگونه آگهی‌ها را در ورد پرس‌یار نشان دهیم

هرزمان که تنظیمات شما به پایان رسید فراموش نکنید دکمۀ save را بزنید تا تغییرات ذخیره شوند سپس از منوی advanced settings استفاده کنید تا منتشر شود. حالا در سایت خود منوی شناور مودرنظرتان را ایجاد کرده‌اید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://www.wp-yar.ir/downloads/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%87-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/” ]دریافت افزونه نمایش آگهی و نوار اطلاعیه[/button]

درباره آنیتا دشتی

کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار و IT. محقق در زمینه های امنیت، رایانش ابری و رایانش ابری همراه. نویسنده، مترجم و مدیریت محتوی در سایتهای تخصصی.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید